וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ערן לוי החליט להישאר עד סוף העונה

האדומים דורשים מהחלוץ לוותר על למעלה מ-100 אלף שקל ולכן הוא החליט לא לעזוב. החלוץ הסרבי צ'ראן ינחת ברביעי

ערן לוי והפועל חיפה ממשיכים לספק דרמות. לאחר שהחלוץ כבר סיכם מוקדם יותר היום (שני) את מרבית תנאיו בבית"ר ירושלים, הוא החליט להישאר בינתיים עד סוף העונה בהפועל חיפה. זאת בשל העובדה כי האדומים מהכרמל רוצים שיוותר על למעלה מ-100 אלף שקל משכרו ולכן בינתיים עסקת העברתו לבית"ר פוצצה. כזכור, לוי נמצא במחלוקת עם הפועל חיפה בשל מעמדו המקצועי וגם עקב פרסומים שנגעו לענייניו האישיים, אך לאחר התייעצות עם סוכנו משה הר אדיר החליטו השניים שלוי יישאר עד סוף העונה בקבוצה.

בינתיים ממשיכים ראשי המועדון לחפש חיזוק, והחלוץ הסרבי דראגן צ'ראן ינחת ביום רביעי בארץ ועשוי להצטרף לסגל של טל בנין. צ'ראן בן ה-24 משחק בסמדרבו מהליגה הראשונה בסרביה.

בנוסף קרובה הקבוצה לצרף קשר המשחק בנבחרת פלסטין. מדובר בעלי חטיב (22), שחקנה של הילאל אל-קודס מהליגה הפלסטנית. חטיב נבחן הבוקר (שני) באימון הקבוצה ועל פי המלצת טל בנין, תיכנס איתו הפועל חיפה למשא ומתן על מנת להחתימו ובינתיים, השחקן ימשיך להתאמן עם הקבוצה. חטיב הוא ערבי-ישראלי, תושב שפרעם בעל תעודת זהות כחולה, וכמובן לא ייחשב כזר.

הקשר הצעיר גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, אך עזב בגיל צעיר לטובת הליגה הפלסטינית. הוא שיחק בג'באל או מוקאבר לפני שעבר להילאל אל קודס וכן הופיע שש פעמים במדי הנבחרת. ברזומה של הקשר שני שערים בינלאומיים במשחקים הרשמיים מול בחריין וסודן בחודש דצמבר 2011.

חטיב עשוי להיות שחקן הרכש הראשון בעידן טל בנין. כזכור, במקביל לחטיב החל ביום שישי להיבחן בקבוצה גם החלוץ המונטנגרי ג'ורג'ה קרקליץ' (21), שחקנה של מלאדוסט פודגוריצה.

עדכון ראשון: 13:16

צפו בראיון וידאו מיוחד עם עלי חטיב

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully