וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן ימריא לפגישות עם ברדה, גרשון, רפאלוב ומלול

23.1.2012 / 12:47

המאמן, שיחזור מאנגליה שם יזם שיחה בין בניון לבן חיים, ייצא בימים הקרובים לסבב שיחות עם השגרירים בבלגיה

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, שנפגש לפני מספר ימים עם עוזרו המיועד ניר קלינגר בקפריסין וצפה גם במגן אומוניה, יובל שפונגין, יחזור היום גם מביקורו השני, באנגליה, שם נפגש עם דקל קינן, יוסי בניון וטל בן חיים. בנבחרת בטוחים כי הפגישה המשולשת שערך אתמול המאמן עם בן חיים ובניון תשפיע על מערכת היחסים בניהם. בפגישה עצמה המאמן לא דובר על משקעי העבר, אבל ניכר כי המאמן קבע אותה על מנת שהשניים יחזרו לדבר אחרי תקופה ארוכה בה היו בנתק מסוים.

בשבוע הבא אמור גוטמן להמריא לבלגיה כדי להיפגש עם אליניב ברדה, רמי גרשון, ליאור רפאלוב ודור מלול. גוטמן לא ייפגש עם מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן שלא משחקים בגלל פציעות, אבל יפגוש את רועי דיין במסגרת ביקורו במועדון בירסחוט, שם משחק דור מלול.

כזכור, הפגישה אתמול נערכה במסגרת ביקורו של המאמן באנגליה. לפני הפגישה נכח גוטמן במשחק בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל במטרה לצפות בבניון, שישב 90 דקות על הספסל. לאחר המשחק נפגש המאמן הלאומי עם מנג'ר ארסנל ארסן ונגר ששיבח את בניון. המאמן צפה גם במשחק בין קרדיף לפורטסמות במטרה להתרשם מדקל קינן (שלא שיחק) ומבן חיים.

משחקה הראשון של הנבחרת בעידן גוטמן יתקיים ב-9 בפברואר, בעוד כשבועיים וחצי, כשישראל תארח למשחק ידידות את נבחרת אוקראינה. הנבחרת קבעה שני משחקי ידידות מול גרמניה (1 ביוני) והונגריה (15 באוגוסט).

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully