וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי קרוב לסיכום בבית"ר ירושלים

23.1.2012 / 11:03

המעבר מותנה בסיכום בין השחקן להפועל חיפה בנוגע לשחרור שלו. הקשר הניגרי הרמוני איקנדה צפוי לחתום היום על חוזה

בית"ר ירושלים ממשיכה במסע הרכש שלה במטרה להישאר בליגה ומי שנמצא קרוב מאוד לקבוצה הוא קשר הפועל חיפה, ערן לוי. לוי מוכן לנחות בטדי לבית"ר בסכומים נמוכים והגיע להבנות על תנאיו, כשמה שמפריד בינו לבין חתימה בבירה זה סיכום בינו לבין הפועל חיפה על תנאי השחרור שלו. בין לוי לחיפה ישנם פערים וברגע שהם ייסגרו והשחקן ישוחרר, הוא יגיע מיידית לבירה.

לוי התאמן בבית"ר לפני כשנה וחצי, אבל המו"מ שהתנהל אז לא הבשיל לכדי חתימה, כאשר בנוסף, שחקנים בקבוצה התנגדו לצירופו. גם אתמול הועברו מסרים נגד העסקה מכיוון השחקנים למאמן יובל נעים, אך שמעו ממנו תשובה חד משמעית כי הוא משוכנע שיסתדר איתו ויעמיד אותו במקום במקרה הצורך. בכל מקרה, עד שלוי לא יגיע להסכמות וישיג שחרור מהפועל חיפה בבית"ר לא יפעלו בעניין.

היום צפוי להצטרף רשמית גם הרמוני איקנדה. הקשר הניגרי בן ה-21 נרכש על ידי מילאן כשהיה בן 16, אך לא שיחק במדיה ונדד בשנים האחרונים בין מספר קבוצות באיטליה, ספרד והונגריה. הוא הגיע לארץ להתרשמות בבני סכנין שרצתה להחתימו, אך השחקן לא היה מרוצה מהתנאים והגיע לבית"ר ירושלים.

איקנדה אמנם משחק כקשר במרכז המגרש, עמדה מעט עמוסה בקבוצה (קובי מויאל, ובעיקר דן איינבינדר ודריו פרננדס), אך ההחתמה שלו נעשתה גם מתוך מחשבה לעתיד והעובדה שהקבוצה תוכל לבנות עליו בשנים הבאות ולהרוויח כסף ממכירה עתידית שלו. בבית"ר סיפרו: "רואים שהוא שחקן טוב, אבל בסופו של דבר, במצב שלנו כרגע הכישרון פחות חשוב לעומת המלחמה. נקווה שהוא ישתלב כאן ויבין את המצב הקשה של הקבוצה".

אגב איקנדה, הקשר הניגרי קיבל בסוף השבוע בשורה קשה לאחר שהתברר לו שחמישה מבני משפחתו נהרגו בפיגוע הרצחני ביום שישי בניגריה, בו נהרגו למעלה מ-140 אנשים בקאנו, עיר הולדתו של השחקן.

היום תזכה הקבוצה ליום חופש ומחר היא תחזור להתאמן לקראת משחק החוץ בשבת נגד הפועל ראשון לציון. לאונרדו פאסוס יוריד מעט עומס בימים הקרובים לאחר שחש כי הוא צריך להיכנס לעניינים בהדרגה אחרי חמישה חודשים שלא שיחק. מי שלא מפסיק לקבל מחמאות על הגעתו של פאסוס הוא הסקאוט איתן מזרחי, שהתעקש להשאיר אותו בבית"ר מבלי לשחק ארבעה חודשים על אף שלשחקן היו מספר הצעות מקבוצות אחרות. פאסוס רוצה לחתום בבית"ר כמה שיותר מהר על חוזה ארוך טווח.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully