וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ניצן שירזי מסרב לשחרר את מחמוד עבאס

קשר הפועל תל אביב הביע רצון להצטרף לסכנין, אך מאמן האדומים טרפד את העסקה. במועדון זועמים על בית"ר

הקשר מחמוד עבאס מתרחק מבני סכנין. חרף לחצי הקבוצה לשחרר אליה את שחקן הפועל תל אביב, נראה כי הקשר לא יגיע בסופו של דבר בעקבות התעקשותו של ניצן שירזי להשאירו בסגל. עבאס, שלא מקבל דקות משחק משמעותיות, כבר הביע עניין להצטרף לקבוצה של שלומי דורה, אך כאמור שירזי טרפד כרגע את העסקה כאשר העביר מסר ברור לשחקן שהוא רוצה אותו בהפועל תל אביב ולא מעוניין לשחררו.

כזכור, סכנין שמאמינה ביכולתה להשיג את הכרטיס לאירופה מחפשת קשר יצרתי נוסף לצידו מהראן ראדי לאור יכולת הדלה של חאמד גנאים בחודשים האחרונים, כשגם קיימת חוסר שביעות רצון מאחמד קאסום שתפס לאחרונה את מקומו של גנאים בהרכב.

בנושא אחר, בסכנין זועמים על צמד הניגרים שהגיעו להיבחן בקבוצה וכעת נמצאים בדרך לחתום בבית"ר ירושלים, הרמוני איקנדה ועמונאל אודיבה. בקבוצה טוענים כי עד השניים הגיעו בארץ בעלות של כ-15 אלף שקל ואם הסכום לא יוחזר להם, הם ינקטו צעדים משפטיים נגד השניים. בסכנין לא יודעים כי השניים לא רצו לחתום במועדון בשל התנאים במגרש האימונים. איקדנה ואודיבה התאכזבו מאוד שגילו לאחר האימון בו נבחנו בקור עז, כי אין מים חמים במקלחות ובשל כך סרבו לחתום.

על שחקני הקבוצה עדיין הוטל איסור להתראיין, אך הניצחון אתמול 1:3 על מכבי פתח תקוה השקיט קצת את המערכת שהייתה די סוערת בשבוע האחרון. בסכנין מקווים להמשיך את העונה המוצלחת ולהתברג במקום שיביא להם כרטיס לאירופה.

סכנין רוצה את מחמוד עבאס

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully