וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'ו פטרנו הלך לעולמו

22.1.2012 / 17:26

המאמן שפוטר לפני חודשיים מפן סטייט בשל שערוריית המין של עוזרו ג'רי סנדסקי, סבל מסיבוכים בשל סרטן ריאות ומת בגיל 85

ג'ו פטרנו הלך לעולמו. מאמנה בן ה-85 של אוניברסיטת פן סטייט ב-45 השנים האחרונות, שפוטר מאימון המכללה לפני כחודשיים בשל שערוריית מין ענקית שהתגלתה במכללה ובמסגרתה הואשם עוזרו במשך שנים ג'רי סנדסקי בניצול מיני של קטינים, אושפז בבית החולים לאחר שמצבו התדרדר בשל סרטן הריאות בו היה חולה. "בימים האחרונים היו סיבוכים רפואיים אצל ג'ו", מסר דובר מטעם המשפחה מספר שעות לפני פטירתו, "הרופאים הגדירו את המצב כרציני. המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה בזמנים הקשים הללו". אמש כבר עלו בארצות הברית דיווחים כי פטרנו נפטר, אולם בנו הכחיש והיום (ראשון) דווח רשמית כי הלך לעולמו.

פרשת ניצול הקטינים בפן סטייט התגלתה בנובמבר האחרון. על פי ההאשמות, סנדסקי הביא קטינים לשטח האוניברסיטה וביצע בהם אקטים מיניים. פטרנו הואשם כי ידע על הפרשה ולא דיווח ודירקטוריון המכללה בחר אז שלא להסתפק בהודעת הפרישה של המאמן בסוף העונה ולפטרו לאלתר.

חדשות מהליגה: אחד האנשים המושמצים ב-NFL, בריאן שוטנהיימר, שנפרד בסיום העונה החולפת מתפקידו כמתאם ההתקפה של ניו יורק ג'טס, צפוי להתמנות לאותו תפקיד ממש בסנט לואיס המתחדשת, אותה יאמן בעונה הבאה ג'ף פישר השב מפרישה. שוטי היה מתאם ההתקפה של הסילונים בשש העונות החולפות ופעמים רבות התלוננו אוהדי הקבוצה שהוא האשם העיקרי בהתקפה החלשה שמציגים הירוקים ולא הקוורטרבק מארק סאנצ'ז.

ג'ים טרסל אולץ להתפטר מאוהיו סטייט לאחר פרשת שחיתות גדולה שכללה מספר שחקנים מהמכללה, כולל הקוורטרבק טרל פריור. אחרי שהשחקן ברח מהמכללה והצטרף לאוקלנד ריידרס, כעת ייתכן כי גם המאמן בן ה-59 יעשה דרכו למקצוענים ובכך ימנע מעונש של חמש שנות השעייה העומד כנגדו. בעיקרון טרסל רשאי לאמן במכללות, אבל מכללה שתחשוק בשירותיו חייבת להציג סיבה מדוע דווקא הוא חייב להיות מאמנה, עונש שלא יתפוס ב-NFL.

אינדיאנפוליס קולטס, שמחפשת מאמן חדש אחרי פיטוריו של ג'ים קולדוול, כבר נפגשה עם המאמן פעמיים והבעלים ג'ים אירסיי הודיע כי הוא יבחר מאמן חדש עד לסיום השבוע הבא. הקומישינר רוג'ר גודל כבר הודיע כי טרסל, נגדו עומדים גם חמישה משחקי הרחקה ישירים, ייאלץ לרצות את העונש גם אם יצטרף לקולטס.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully