וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סיני: "מאמין שנישאר, לא יהיו מהפכות"

22.1.2012 / 12:02

המאמן הגיע לאימון בכורה במכבי פתח תקוה: "שמח לחזור". עמוס לוזון לשחקנים: "מעכשיו תשלמו". מו"מ עם סטיבן מאנו

24 שעות משוגעות משהו עברו על מכבי פתח תקוה. אחרי ההפסד אמש (שבת) 3:1 לבני סכנין החליט המאמן אייל לחמן להתפטר והנשיא עמוס לוזון החתים במקומו את משה סיני.

המאמן הותיק הגיע היום לאימון בכורה בקבוצה ואמר: "בוודאי שאני מאמין שנישאר בליגה. לא יהיו מהפכות, הכל יציב וברור. צריך לעבוד ולהחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות, זה מה שחשוב כרגע. ברור שאף אחד לא רוצה לבוא למצב הזה, שהוא לא סימפטי, אבל נעשה את מה שצריך כדי לצאת ממנו. יש לי הרבה ניסיון בינלאומי אחרי עשר שנים בנבחרות, אבל דברים משתנים ואתה תמיד צריך להתקדם".

על הקבוצה אמר סיני: "יש פה קבוצה טובה, שיכולה לצאת מהמצב בו היא נמצאת היום. נעבור את היומיים הקרובים ואז נראה מה אני צריך מבחינת חיזוק. זה מועדון מסודר, עם עבר מפואר ואנשים טובים, אני שמח לחזור אחרי 14 שנה ולהיות פה. הפועל תל אביב היא קבוצה בה גדלתי ואני אוהב אותה, אבל זה סיפור אחר לחלוטין".

עוד לפני האימון נכנס עמוס לוזון (שאמר בבוקר: "אין רגע דל כאן") לחדר ההלבשה, כשהוא רותח מזעם על המצב שנוצר בקבוצה. לוזון אמר לשחקנים: "אתם מאכזבים אותי מאוד, רק אתם אשמים במצב הזה. איך יכול להיות שאנחנו מחליפים מאמנים ואתם יוצאים נקי מכל הסיפור הזה? מעכשיו גם אתם תשלמו".

סיני בן ה-50 כאמור חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה אחרי שהוא אימן אותה במהלך עונת 1997/8. לפני כן גם עמד העל הקווים של הפועל תל אביב ובהמשך אימן את הפועל כפר סבא. בשנים 2000-2004 שימש כמאמן הנבחרת הצעירה ובשנים 2004-2010 שימש כעוזר מאמן בנבחרת הבוגרת, שם עבד עם אברהם גרנט ודרור קשטן. בעונה שעברה אימן את מכבי הרצליה מהליגה הלאומית.

הקבוצה מנהלת מו"מ עם החלוץ הגנאי סטיבן מאנו (25). עוד לפני עזיבתו של אייל לחמן, במועדון ניסו לצרף את השחקן וגם הבוקר, לאחר שהמאמן כבר הודיע על עזיבתו, המשיך המועדון לנהל מו"מ להבאתו. את השחקן מייצג סוכן השחקנים דודו דהאן.

עדכון ראשון: 11:14

צפו במכבי פתח תקוה מפסידה לבני סכנין

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully