וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "קיבלנו בום לפנים, נצטרך להתאושש ומהר"

22.1.2012 / 8:15

ברמת השרון לא ציפו לחטוף רביעייה מקרית שמונה. מאיר יצחקי: "מאמין שננצח בשבוע הבא". בקבוצה רוצים לארח בעיר

שקט מאוד היה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של עירוני רמת השרון, לאחר התבוסה 4:0 במשחק החוץ מול המוליכה עירוני קרית שמונה. לפני המשחק עוד דיברו ברמת השרון על כך שהם יהיו אלו שיעצרו את קרית שמונה, אבל על כר הדשא התוצאה הייתה שונה לחלוטין. אחד השחקנים אמר: "אנחנו די בהלם ממה שקרה. נתנו להם הרבה כבוד, אבל האמנו בעצמנו והרגשנו שאנחנו יכולים לקחת את המשחק. החשש הגדול שלנו היה מכך שהם ינצלו טעות שלנו וינצחו 1:0 ובמקום זה עשינו טעויות, שאנחנו לא עושים בסיבוב שלם. בסוף, במזל נגמר רק ארבע. אסור שהמשחק הזה יגרום לנו לאבד את הביטחון, כי חייבים לחזור לנצח בשביל להישאר בפלייאוף העליון. קיבלנו בום לפנים ונצטרך להתאושש מהר. באנו עם ציפיות וירדנו מושפלים ואסור לתת לזה לדרדר אותנו".

גם הבעלים מאיר יצחקי לא ציפה למשחק כזה ואמר בסיום: "האמנתי שננצח וגם פתחנו טוב והחמצנו, אבל עשינו טעויות שבדרך כלל אנחנו לא עושים וזה הכדורגל. אני לא הולך להרוג את השחקנים, אלא לחזק אותם, כי אני מאמין שכבר בשבוע הבא הם יחזרו לנצח. הם גברים ואני סומך עליהם".

בתחילת השבוע צפוי לנחות בישראל החלוץ הגנאי סטיבן מאנו ובעניינו אמר יצחקי: "נקווה שהוא ישדרג אותנו, כי חיכינו המון זמן. יחד עם דמיאנוביץ', אנחנו רוצים לחזק את ההתקפה שהייתה קצת בעייתית ויותר מדי תלויה בגולים של תומר סוויסה".

מי שימשיך להתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים הוא עידן סרור, שעדיין לא התקבלה החלטה לגביו. מעבר לכך, לאחר שתשלים הקבוצה את צירוף כל השחקנים הרצויים, ישוחררו שני צעירים נוספים, לאחר שאוסקר גררו, רן יצחק ועוד מספר צעירים כבר שוחררו. במועדון מפעילים לחצים על מנת שלפחות את משחקי הפלייאוף תוכל הקבוצה לארח באצטדיון "גרונדמן" בעיר ולחוות הרגשה ביתית. במועדון סקפטיים לגבי אפשרות זו, על אף ההבטחות ואמרו כי יהיו מרוצים אם האצטדיון יהיה מוכן לתחילת העונה הבאה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully