וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אלישע: "אנחנו לא מסתכלים על מי תעצור אותנו"

עמית גודלשטיין

22.1.2012 / 7:44

הקשר של קרית שמונה נהנה מעוד ניצחון: "אי אפשר להתעלם מהפער שגדל. גביע הטוטו הוא תואר לכל דבר. הקהל נתן הצגה"

בעירוני קרית שמונה קמו הבוקר (ראשון) לעוד יום מאושר, גבוה גבוה בפסגת הליגה, מרחק 11 נקודות מהשנייה מ.ס. אשדוד ו-12 מהפועל תל אביב. בקבוצה כבר הפנימו למעשה שהם המועמדים העיקריים לתואר האליפות, במיוחד לאחר הניצחון המרשים 0:4 אמש על עירוני רמת השרון.

"אי אפשר להתעלם מזה שהפער גדל", אמר עדי אלישע, ששוב הצטיין אתמול ואף כבש שבוע שני ברציפות, "זה אולי יישמע קלישאתי, אבל אנחנו מתמקדים רק בעצמנו, לא מרשים לעצמנו להוריד את הרגל מהגז בגלל הפער. בסך הכל עברנו משוכה קשה מאוד. אולי מהתוצאה מצטיירת תמונה אחרת, אבל רמת השרון היא לא קבוצה שהקלנו בה ראש. הגענו דרוכים ומוכנים ואנחנו שמחים שהצלחנו".

"אני יכול לומר לך שאנחנו לא מסתכלים על מי תעצור אותנו", המשיך הקשר, "היתרון שלנו זה ה'ביחד'. אין שום שחקן שמחפש כותרות וכולנו יודעים שכל שחקן שמצליח פה, זה רק בזכות הקבוצה. כולנו תלויים אחד בשני ואין טיפת אגו, בגלל זה רן גם לא צריך להוריד אותנו לקרקע. אנחנו תמיד נשארים עם הרגליים על הקרקע".

אלישע התייחס לגמר גביע הטוטו שיתקיים ביום שלישי: "אנחנו כבר שנתיים מחזיקי גביע הטוטו. שנה אחת בלאומית ובעונה הקודמת, שזה היה כמובן גם התואר הראשון שלנו בליגת העל. עבורנו גביע הטוטו הוא תואר לכל דבר, גם אם כביכול זה התואר השלישי בחשיבותו. סימנו לעצמנו אותו כמטרה ואני יכול לומר שאין לנו כוונה להוריד הילוך באף מפעל".

לסיום, אלישע לא שכח להחמיא ל-3,800 האוהדים הכחולים שהגיעו לעודד את הקבוצה, אחרי שבשבוע החולף נשמעו תלונות על מיעוט האוהדים שמגיעים למשחקיה של הקריה: "הקהל נתן תצוגה שאני לא זוכר כמותה באף משחק. הם עודדו אותנו ללא הפסקה ואין ספק שזה נתן לנו דחיפה עצומה. אני מקווה שמפה זה רק ילך ויתפתח".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully