וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: משה סיני סיכם עקרונית

22.1.2012 / 6:38

במועדון אישרו הידיעה בוואלה! ספורט לפיה מחליפו של לחמן המתפטר יהיה עוזר מאמן הנבחרת לשעבר, שכבר אימן במועדון

במכבי פתח תקוה אישרו הלילה (בין שבת לראשון) כי משה סיני סיכם עקרונית כמחליפו של אייל לחמן, שהתפטר אתמול מאימון הקבוצה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, לחמן החליט להתפטר מהקבוצה, ומאוחר יותר הכריז על כך בחדר ההלבשה, כשהודיע לשחקנים על ההחלטה. בקבוצה אישרו עוד אתמול כי סיני, עוזר מאמן הנבחרת לשעבר שכבר אימן במועדון בעונת 1997/8, הוא המועמד המוביל להחליפו. יתכן שסיני יגיע עוד הבוקר לאימון הקבוצה.

לאחר המשחק שוחח לחמן עם עמוס ואיציק לוזון וסיפר להם כי אין בכוונתו להישאר בקבוצה, וזאת למרות שבמשפחת לוזון כלל לא התכוונו לפטרו. עמוס לוזון גישש אמש אצל סיני וגורם במועדון הגיב אמש על מועמדותו כשאמר: "סיני הוא המועמד המוביל, מה גם שאין הרבה מאמנים בשוק. בדקנו אפשרות להביא אותו, אבל לא דיברנו איתו באופן רשמי. ייטב לוזון? יש לנו מספיק צרות בקבוצות הנוער, עדיף שכרגע הוא יתרכז בהם. זמנו עוד יגיע".

על ההתפטרות של המאמן אמרו במועדון: "אייל יצא גבר והחליט ללכת. מאמנים אחרים במצב שלו דרשו לדעת מה עם הכסף. בינתיים הוא היחיד כאן שלקח אחריות". הבוקר צפוי עמוס לוזון להגיע לאימון ולשוחח עם השחקנים. הנשיא מתכוון להבהיר ששחקנים שלא יגלו מחויבות ימצאו את עצמם מחוץ לקבוצה. שחקנים בקבוצה קיבלו בצורה קשה את ההחלטה של לחמן לסיים את תפקידו. רובם ניגשו למאמן בסיום והודו לו על התקופה בה אימן. "הוא לא אשם במצב", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "אנשים לא שמו לב, אבל מאז שהוא מונה לקחו לו שלושה זרים (הכוונה לצ'ה, וומפור וצארביץ', א"י) ואישרו לו להחתים אחד. וכל זה עם עומר גולן פצוע. איך אפשר לתפקד ככה?".

שחקן אחר אמר: "הכישלון הגדול היה של ההנהלה. אם לוזון חבר שלו, הוא היה צריך לדאוג שמחמוד עבאס ומהראן לאלה יגיעו לכאן, עם או בלי קשר לעסקת טל בן חיים. לחמן הצליח לשקם את פרדה וסנסוני, שמאמנים אחרים שמו לו רגליים. המצב של הקבוצה קשה מאוד. השחקנים צריכים להתאחד כדי שנצליח. לא קל לעבוד כאן". בתוך כך, מעוניינים במועדון להחתים את הבלם ההונגרי קרולי גראסל, שסיכם בקבוצה, אבל ייתכן שימתינו לאישור של המאמן הבא. הבלם הקרואטי מיסלאב לקו ימשיך גם הוא להיבחן.

לידיעה הראשונית על התפטרות לחמן ומועמדות סיני

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully