וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "הופעת בכורה חלומית, אבל עוד לא עשיתי כלום"

דיא סבע חגג צמד בניצחון באר שבע, גיא לוי החמיא: "הופתעתי מהחיבור המהיר". עוד מהמאמן: "סוף סוף היה לנו מרכז שדה"

הפועל באר שבע חיפשו תקופה ארוכה את הרכש היעיל שיעשה עבורם את ההבדל, ומי שעשה עבורם את השינוי החשוב הערב (שבת) היה דיא סבע, שכבש צמד מצוין בניצחון 0:2 מול הפועל חיפה והעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות החשובות אחרי שהתייבש עד עתה על הספסל של מכבי תל אביב.

בסיום משחק הבכורה רץ סבע לאביו, כשהאב המאושר מחבק את בנו ומזיל דמעות של אושר. לאחר מכן התפנה סבע למיקרופונים ואמר: "זו הייתה הופעת בכורה חלומית, והשתלבתי יפה ואני שמח מאוד, אבל אנחנו מסתכלים קדימה כי עוד לא עשיתי כלום. יש לקבוצה עוד הרבה עבודה".

דיא סבע פרגן לקהל של באר שבע ואמר: "במכבי תל אביב יש אומנם קהל גדול, אבל לא זכיתי ליהנות ממנו. אני לא חושב שיש מקום עם קהל יותר טוב מזה של באר שבע".

גיא לוי ניסה להישאר רגוע ואמר: "שיחקנו מעולה והופתעתי מהחיבור המהיר עם השחקנים שהצטרפו אלינו. הם עזרו לנו מאוד היום, כי סוף סוף היה לנו מרכז שדה. אמרתי לפני המשחק לשחקנים שגם אם נפסיד להפועל חיפה לא נרד ליגה היום, וגם אם ננצח לא נבטיח את ההישארות. אנחנו צריכים להמשיך ולשחק את כל המשחקים ולעשות את העבודה שלנו, כי המצב בתחתית נזיל מאוד".

על דיא סבע אמר לוי: "הוא דיבר היום במגרש, וזה המקום הכי טוב לדבר בו. אבל לא צריכים למהר איתו יותר מדי". מי שכבר לא ידבר על המגרש בבאר שבע הוא הזר הנבחן רג'יליו סיידורף, שקיבל הודעת שחרור.

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully