וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - עירוני רמת השרון: בית השיטה

בן שמעון יחסר מספר שחקנים מרכזיים, האורחים רוצים "לנצח בנשק של ק"ש" (ש', 17:40, ספורט2, תקציר בוואלה! ספורט)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* תומר סוויסה ישחק מחר בפעם הראשונה כשחקן אורח במגרש בו גדל בקרית שמונה. גם יניב לביא יחזור למגרש בו שיחק כשחקן ביתי במשך תשע העונות האחרונות.

* בסיבוב הקודם ניצחה קרית שמונה את רמת השרון בתוצאה אותה היא כל כך אוהבת - 0:1.

* אוגניין דמיאנוביץ' שצפוי לערוך בכורה ברמת השרון נבחן בקרית שמונה במהלך העונה שעברה ושוחרר.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

עירוני קרית שמונה סיימה הערב (שישי) את הכנותיה לקראת המפגש מחר מול רמת השרון בביתה. אחרי שפתחה פער של שמונה נקודות מהיריבה בצמרת מ.ס אשדוד תגיע מוליכת הטבלה עם המון ביטחון לקראת המפגש הביתי שלה, אף שספגה עוד מכה כואבת השבוע בדמות פציעתו של רביד גזל, שייעדר כשלושה שבועות. מלבד היעדרותו, תחסר קרית שמונה גם את וויליאם נג'ובו וברק בדש הפצועים ותעלה ללא בריאן חרסיסיץ' המוצהב.

בשל החיסורים בקישור, בחן במהלך השבוע רן בן שמעון מספר אופציות לחיזוק, כאשר עד סיום חלון ההעברות אמורה הקבוצה להתחזק בקשר נוסף. לשמחתו של בן שמעון, הרכש החדש דויד סולארי כבר התאקלם בקבוצה ומחר יפתח בהרכב. המאמן גם מתלבט בין איתן טייב לבני בן זקן במרכז המגרש כאשר האחרון אמור להיות זה שיפתח. גם עדי אלישע שהיה בין המצטיינים מול בני סכנין ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור וקרית שמונה תמשיך לשחק במערך של שני חלוצים כשאחמד עאבד יפתח על הספסל. בן שמעון העביר לשחקניו אסיפה בה דיבר על היתרונות מול רמת השרון והזהיר את שחקניו משאננות, ולקינוח הקרין בפני השחקנים את הסרט 'מיליון דולר בייבי', העוסק במתאגרפת שוזכה באליפות העולם כנגד כל הסיכויים.

עירוני רמת השרון:

מאחורי הקלעים, ישנה אמונה גדולה כי הקבוצה הולכת לעצור מחר את הדהירה של קרית שמונה. אחד השחקנים הסביר זאת ואמר: "אנחנו קבוצה חזקה והתחושה שלנו שגם במשחק הקודם קרית שמונה גנבו לנו נקודות וזה בדיוק הזמן שלנו לעצור אותם ולרוץ חזק אל הצמרת. אין הבדלים גדולים בין הקבוצות ואנחנו מרגישים יותר רעבים מהם ומאמינים שנעשה את זה". גם בצוות המקצועי מאמינים מאוד ביכולת לנצח והפחד הגדול הוא מהיכולת של קרית שמונה להיות יעילה ולעקוץ. שייע פייגנבוים ומנחם קורצקי אמרו לשחקנים באסיפה המסכמת: "אנחנו יכולים לעשות הכל טוב, ללחוץ, להגיע למצבים, אבל אם לא נהיה חכמים, נפקיר ונעשה טעויות, ןהם קופצים על זה כמו כריש שרואה דם. הם יכולים להיות בשלוש דרגות פחות טובים ולנצח אותנו כאילו אין מחר. חייבים לשחק רגוע ולדעת לנצל טעויות ומתפרצות ולנצח אותם בנשק שלהם".

הצוות המקצועי לא תירגל הרכב היום אך ההערכה היא כי לא ייעשו שינויים רבים והקבוצה תחזור ותשחק במערך הרגיל שלה. אוגניין דמיאנוביץ' צפוי להיות בסגל אך אינו צפוי לפתוח. בהמשך השבוע צפוי להגיע להתרשמות החלוץ הגנאי סטיבן מאנו ובמידה וירשים צפוי לחתום בקבוצה. עידן סרור ימשיך להתאמן עם הקבוצה בשבוע הבא ורק בסופו צפויה להתקבל החלטה לגביו. במועדון שוקלים את צירופו של סרור מבחינה חברתית ולא בטוח שגם אם ירשים יוחתם בקבוצה.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: דויד סולארי

נראה שכל דבר טוב קורה השנה בליגה נמצא בצפון. הרכש החדש של קרית שמונה הצליח להפתיע רבים וכרגע מסתמן כחיזוק משמעותי מאוד בדרך לתואר האליפות עליו חולמים בצפון הרחוק. מחר, עם חסרונות רבים בקישור, יצטרך סולארי להראות שהוא יכול לסחוב את הקבוצה ליכולת התקפית הרבה יותר טובה ממה שהציגה בשבועות האחרונים.

עירוני רמת השרון: תומר סוויסה

כמה הוא כעס על רן בן שמעון שלא נתן לו קרדיט. כמה הוא רוצה להוכיח לבן שמעון ואיזי שרצקי שהם טעו. כמה הוא רוצה לצאת גדול מול כל המשפחה, החברים והאוהדים איתם גדל. האמת, בעונה כזאת - מגיע לו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בני בן זקן, עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי, שמעון אבוחצירא, שלומי אזולאי.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, יוסי אופיר, בן מלכה, אלן מסודי, ברוך דגו, תומר סוויסה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט
עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully