וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון חתם על חוזה חדש בסטנדרד ליאז'

20.1.2012 / 11:48

הבלם שהוחזר בינואר למחזיקת כרטיסו, קיבל שדרוג בשכר ויישאר במועדון לפחות עד 2014. ההרחקה של מלול בוטלה

בלם סטנדרד ליאז' רמי גרשון חתם על חוזה חדש עם הקבוצה שישאיר אותו במועדון עד יוני 2014 עם אופציה לעונה נוספת. בכך, האריך למעשה גרשון את חוזהו המקורי בעונה אחת. כזכור, מימשה סטנדרד את האופציה שלה להחזיר את הבלם בן ה-23 לסגל מקורטרייק אליה היה מושאל. גרשון דרש לחתום על חוזה חדש ומשודרג ולאחר מגעים קצרים קיבל את מבוקשו.

גרשון נרכש על ידי סטנדרד מהפועל ראשון לציון בקיץ 2009 וחתם לארבע שנים במועדון. בעונתו הראשונה שיחק בעיקר בקבוצת המילואים ורשם ארבע הופעות בלבד בקבוצה הבוגרת. לאחר מכן בילה שנה וחצי כמושאל בקורטרייק שם ביצע פריצה משמעותית והפך לשחקן הרכב, כשבמקביל הגיע גם הזימון לנבחרת הבוגרת.

לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר החליט המאמן חוסה ריגה לממש את האופציה ולהחזיר את גרשון לסגל סטנדרד והבלם כבר הספיק לרשום 10 דקות בהופעת הבכורה המחודשת בניצחון 1:6 על בירסחוט בשבת שעברה. ביום ראשון יתארחו גרשון וסטנדרד אצל ווסטרלו וינסו להתאושש מההדחה מהגביע.

* החדשות הטובות עבור השגרירים בבלגיה הגיעו גם בהמשך היום, כשמגן בירסחוט דור מלול התבשר על ביטול הכרטיס האדום שספג במשחק הגביע מול קורטרייק ביום רביעי. המשחק הסתיים בניצחון 1:2 של בירסחוט, עם שער של רועי דיין, אבל הקבוצה הודחה בסיכום שני המשחקים. כבר בסיום המשחק אמר מלול שהאדום לא היה מוצדק ואכן ההתאחדות הבלגית החליטה לתמוך בטענתו וכאמור ביטלה את ההרחקה.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully