וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומלינסון: "לא ראיתי בלגן כמו זה שהיה בג'טס השנה"

19.1.2012 / 10:17

הרץ האחורי של הג'טס הצביע על הבעיות בקבוצה: "היחסים בין הולמס לסאנצ'ז כל כך גרועים, דברים חייבים להשתנות פה"

ניו יורק ג'טס אמנם לא העפילה לפלייאוף ה-NFL, אבל הקבוצה של רקס ריאן תמיד מספקת כותרות. הלילה (בין רביעי לחמישי) גילה לדניאן טומלינסון כמה גדולות היו הצרות וחוסר הכימיה בקבוצה ב-"Inside the NFL", מגזין הספורט השבועי של Showtime.

"הייתי בחדרי הלבשה שונים בקריירה", אמר טומלינסון כשהוא מתייחס בעיקר למחלוקות בין התופס סנטוניו הולמס לקוורטרבק מארק סאנצ'ז, "היו גם סכסוכים בין קוורטרבק לתופס, אבל כזה דבר לא ראיתי. זה הגיע לנקודה שבה לשחקנים כבר לא היה מה לעשות. ברור שדברים חייבים להשתנות".

הג'טס סיימו את העונה במאזן 8:8 ולא נכנסו לפלייאוף, כשהם מפסידים בשני המשחקים האחרונים של העונה, בבית לניו יורק ג'איינטס ובחוץ למיאמי. על פי טענות אנונימיות של שחקנים, סאנצ'ז הוא האשם העיקרי בכישלון בשל היותו עצלן ולא נכון ללמוד. טומלינסון מגן על הקוורטרבק: "הוא לא עצלן. הוא משקיע הרבה זמן אחרי האימון בצפייה בסרטים. הוא יכול לעשות את זה, הוא רק צריך סביבו כמה חלקים שיעזרו לו להצליח".

בכך, בעצם, לקח טומלינסון באופן די מובהק את הצד של סאנצ'ז, לאחר שעוד קודם לכן ביקר את הולמס, שישב על הספסל מרצון בדקות הסיום של המשחק במיאמי. הוא גם הפנה את החץ ל-GM מייק טננבאום ולריאן: "זה הסוג של קבוצת הפוטבול שהם רצו פה, לשניהם יש גישת 'אין יור פייס' - תגיד מה שאתה רוצה, רק תעשה דברים נכון על המגרש". עם זאת, הוא נתן להם עצה: "סאנצ'ז והולמס לא יוכלו יותר לשחק יחד. דברים פה יצטרכו להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully