וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: סטיבן מאנו ינחת בסוף השבוע

18.1.2012 / 18:18

החלוץ הגנאי, שמתנשא לגובה של 1.90 מטר, ינחת להתרשמות בסוף השבוע. משה אבוטבול צפוי לרדת לספסל בשבת

בעירוני רמת השרון ממשיכים בניסיונות להתחזק לקראת החלק השני של העונה ולאחר החתמתו של החלוץ הסרבי אגוניין דמיאנוביץ', קיבלה היום (רביעי) הקבוצה הודעה כי סטיבן מאנו, החלוץ הגנאי שמגיע דרך דודו דהאן ובקבוצה ממתינים לו כבר קרוב לחודש, צפוי לנחות בסוף השבוע הקרוב. סטיבן מאנו מתנשא לגובה 1.90 מטרים ונחשב לכישרון גדול בגאנה על אף שלא הצליח להביא זאת לידי ביטוי כמו שצריך בקבוצות בהן שיחק. על הגעתו של מניו פורסם לראשונה ב'וואלה! ספורט'.

מעבר למאנו, בקבוצה מתכוננים למשחק נגד קרית שמונה בשבת כאשר דמיאנוביץ' צפוי להיות בסגל אך ככל הנראה יחכה על הספסל. מי שעשוי אף הוא להישאר על הספסל, בפעם הראשונה העונה בשל סיבה מקצועית, זהו הקשר משה אבוטבול. "משה השחקן הכי טוב של הקבוצה וכשהוא חלש רואים את זה במשחק ההתקפה של הקבוצה. יכול להיות שצריך גם להוריד ממנו לחץ ועומס ולתת לו לחזור לעצמו כי אין להרבה קבוצות בליגה קשר כמוהו", אמרו ברמת השרון.

במועדון קיבלו היום בשורה טובה ולפיה ישנו סיכוי כי במשחקי הפלייאוף תוכל הקבוצה לארח חלק ממשחקיה במגרשה הביתי ב"גרונדמן". ההערכה היא כי עד לשלב הפלייאוף יותקן יציע בעל 3,600 מקומות שיחד עם המצב הקיים יגדיל את הקיבולת ל-5,000 איש ויאפשר לקבוצה לארח לפחות מספר משחקים העונה בבית לאחר שבמשך כל העונה נדדה לוינטר ולאיצטדיון רמת גן.

הבעלים מאיר יצחקי אמר: "למדתי לא לצפות. הלוואי וזה יקרה אבל כבר קיוויתי ובניתי ובסוף שום דבר לא התקדם. הלוואי וזה יקרה, זה יכול להיות סיום מושלם לעונה הטובה שלנו אבל אנחנו עוד צריכים לעבוד קשה עד לסיום העונה". ומה יהיה בקרית שמונה? יצחקי משוכנע: "ננצח ונעצור אותם, אנחנו קבוצה חזקה וטובה ואם לא נעשה טעויות בהגנה כמו במשחק הקודם ניקח את הנקודות ונתקדם למעלה".

עידן סרור החל להתאמן עם הקבוצה ובשבוע הבא צפוי הצוות המקצועי להחליט האם להחתימו.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully