וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אסור להוריד את הרגל מהגז"

18.1.2012 / 17:10

נעים, בן שושן, פיליאבסקי, איינבנידר וסטיבן כהן נעדרו מאימון הקבוצה. שחקן: "עם הקהל שלנו בבית אנו לא נופלים מאשדוד"

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק בשבת בטדי נגד מ.ס אשדוד אך את אימון הקבוצה היום (רביעי) לא ירצו לזכור יותר מדי. המאמן יובל נעים והקפטן עמית בן שושן נאלצו להשתתף בכנס של מאמנים וקפטנים מטעם ההתאחדות לכדורגל במכון וינגייט, אנדריי פיליאבסקי נעדר כבר מספר ימים עקב טיסה לאוקראינה לבקר את אימו החולה, דן איינבינדר וסטיבן כהן חולים וחלק מהשחקנים עורכים אימונים חלקיים עקב מתיחות ופציעות נגררות. הבשורה הטובה מבחינת בית"ר היא חזרתו לאימונים מלאים של אבי ריקן, שצפוי לחזור להרכב בשבת הקרובה לאחר שנעדר נגד הפועל פתח תקוה במושבה.

מעבר לכך, למאמן יובל נעים ישנו כאב ראש גדול לקראת המשחק כאשר גם קובי מויאל צפוי לחזור להרכב לאחר שנעדר עקב צהובים ונעים יצטרך לשבור את הראש את מי להוציא מההרכב בכדי לפנות מקום למויאל. ההערכה היא כי שי חדד יפנה את מקומו ויירד לספסל או שיחליף את ברק משה בעמדת המגן הימני. בקבוצה מרוצים מהכניסה של ליאונדרו פאסוס לכושר משחק ומצפים לראות ממנו הרבה יותר בתקופה הקרובה. "אנשים עוד לא ראו 50% ממה שהוא שווה, אין הרבה חלוצים בליגה ברמה שלו" אמרו בבית"ר. הבולגרי גיורגי חריסטוב שקיבל הודעה על שחרורו נתבקש להישאר לעוד כמה ימי התרשמות כאשר ייתכן שבסופו של דבר יוחתם על לתום העונה.

לקראת המשחק בשבת שמחו בבית"ר לשמוע כי לא צפוי מזג האויר גשום ובמועדון מצפים ל-8,000 אוהדים שיגיעו לטדי ויתמכו בקבוצה. במועדון חושבים שהעובדה שאשדוד נמצאת במקום השני ולמעשה היא קבוצת צמרת הופכת את המשחק לאתגר גדול יותר עבור האוהדים שאחרי שני ניצחונות רצופים ואווירת הטירוף במושבה בשבוע שעבר יגיעו בכמות יפה בשבת. "בבית עם הקהל שלנו אנחנו לא נופלים מאשדוד" אמר שחקן בקבוצה, "אם נביא את המלחמה משני המשחקים האחרונים ולא נעשה שטויות נוכל לקחת את הנקודות ולברוח קצת מהתחתית בגלל המפגש בין הפועל באר שבע להפועל חיפה".

קבוצת נערים ג' של בית"ר ירושלים, בה משחקים מספר שחקנים ממוצא אתיופי, לוקחת חלק בהפגנה בירושלים נגד הגזענות כלפי האתיופים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully