וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: תקרית חריפה בין גיא לוי לאקסברד

18.1.2012 / 13:41

חלוץ הפועל באר שבע התבקש להתאמן בצידי המגרש ועזב את האימון בזעם. גם שמעון הרוש ידרוש הבהרות לגבי מעמדו

מאמן הפועל באר שבע, גיא לוי, החליט הבוקר (רביעי) כי המגן שמעון הרוש והחלוץ עידו אקסברד יתאמנו בנפרד מהקבוצה. השניים החלו לערוך חימום עם שאר שחקני הקבוצה, אבל בהמשך הודיע להם המאמן כי עליהם להתאמן בנפרד. מאוחר יותר הרוש הוחזר, ואקסברד ניגש למאמן כדי להודיע לו כי הוא לא מתכוון לרוץ לבד. הוא עזב את כר הדשא וירד לחדר ההלבשה.

במועדון העריכו תחילה כי המאמן מנסה להראות לשניים את הדרך החוצה, אבל גורם בכיר בבאר שבע אמר היום: "נבדוק את התקרית לעומקה, אבל בשלב זה אין כוונה לשחרר את השחקנים. מדובר בשני שחקנים בכירים". אקסברד אמר לשחקנים בקבוצה: "אני לא יודע מה הוא רוצה ממני. לא עשיתי לו כלום. אני לא מבין למה הייתי צריך להתאמן לבד". בכל מקרה, במועדון יערכו בדיקה בנוגע לתקרית.

כפי שפורסם אתמול, הירידה אל מתחת לקו האדום אמש גרמה לראשי הפועל באר שבע להבין שהקבוצה חייבת להתחזק. במועדון החליטו לזרז את ההחלטה לגבי הקשר הבוסני ננאד קיסו ואת החלוץ המקדוני אנג'ל נאצב. גם הקשר רג'יליו סידורף עשוי לחתום בקרוב. אם השלושה יחתמו בקבוצה, המאמן ימלא את מכסת הזרים שלו. מוטי מלכה ודובב גבאי לא אמורים להיות כשירים למשחק מול הפועל חיפה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully