וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון רוג'רס: "כשאלופים, שוכחים כמה הרגע הזה מריר"

16.1.2012 / 11:10

הקוורטרבק של הפאקרס ניסה לעכל את ההדחה המפתיעה מול הג'איינטס: "היינו חלשים". טאק: "נראה שעכשיו זה הזמן שלנו"

משחקי חצי גמר החטיבות ננעלו בליל אמש (ראשון) עם משחק ענק והפתעה די מרעישה, כשניו יורק ג'איינטס, שבקושי עלו לפלייאוף, הגיעו ללמבו פילד הקפוא בויסקונסין, למפגש מול גרין ביי, ששלטה בליגה במשך רוב העונה ואף היית קרובה לעונה מושלמת. הענקים לא נבהלו מכל מה שעמד מולם וטחנו עד דק את הפאקרס בדרך ל-20:37 עצום ונסיעה לסן פרנסיסקו ביום שבת לגמר ה-NFC.

בצד הכחול של ניו יורק כבר רגילים להדהים קבוצות פייבוריטיות ואחרי המשחק כבר התחילו לפנטז שם על שחזור האליפות מ-2008. "אנחנו קבוצה מסוכנת", אמר המאמן טום קאפלין, ששוב השתיק את כל המבקרים, "אני אוהב את המקום בו אנו נמצאים והדרך בה אנו משחקים". האנד ההגנתי ג'סטין טאק, שהיה חלק מהגנה שהתעללה בארון רוג'רס והתקפת האורזים וכפתה שלושה פאמבלים ואיבוד, הגיב על כך שקבוצתו הייתה הראשונה שמשיגה ניצחון חוץ בפלייאוף הנוכחי: "הקבוצה הזו יודעת לנצח בחוץ. נראה שעכשיו זה הזמן שלנו". ברנדון ג'ייקובס, שהיה חלש (כהרגלו?), אבל סיפק את הטאצ'דאון שגמר סופית את הסיפור שתיים וחצי דקות לסיום, הוסיף: "ידעתי שננצח אותם כבר ביום רביעי האחרון".

בצד המאוכזב של גרין ביי, נותרו המומים בסיום. ריפיט כבר לא יהיה, החלומות על העונה המושלמת כבר נעלמו מזמן ואחרי חודשיים בהם רוג'רס נמצא בירידה מפתיחת העונה הפנטסטית שלו, הגיעה אמש המפלה והקוורטרבק המהולל היה רחוק מלהצדיק את התשבוחות שקיבל במהלך העונה. "הפסדנו לקבוצה ששיחקה יותר טוב מאיתנו", אמר רוג'רס, "כשאתה זוכה באליפות, אתה שוכח עד כמה מריר יכול להיות הרגע הזה. הייתה לנו עונה ברמה של אלופה, אבל היינו חלשים הפעם". המאמן מייק מקארתי עסק בשני המהלכים המדהימים של הג'איינטס במחצית הראשונה, הטאצ'דאון הראשון של האקים ניקס ל-66 יארד והשני שלו, בהייל מרי משוגע בסוף המחצית: "אלה היו שני מהלכי מומנטום עבורם, אבל לא נשברנו". ההפסד היה הראשון של הפאקרס בלמבו פילד אחרי 19 ניצחונות בית רצופים.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully