וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרל סאגס: "לא ניצחון יפה, אבל אנחנו לא קבוצה יפה"

16.1.2012 / 1:37

הליינבקר של בולטימור הסביר את היכולת בניצחון על יוסטון. פציעה קלה בקרסול לאד ריד, צפוי להיות כשיר לניו אינגלנד

בולטימור רייבנס תשחק בליל ראשון הבא בגמר ה-AFC מול ניו אינגלנד פטריוטס בפוקסבורו לאחר ניצחון 13:20 על יוסטון, אולם בקבוצה היו מודאגים מפציעתו של הסייפטי אד ריד במהלך ההגנה האחרון של המשחק, כשהתרומם כדי להנחית כדור לקרקע. לאחר בדיקה מהירה התברר שריד סובל מפציעה קלה בקרסול, והוא צפוי להיות כשיר.

"אני תמיד אומר שיש רק שתי דרכים: הנכונה והלא נכונה. הרייבנס עושים את זה בדרך הנכונה", התייחס הליינבקר טרל סאגס לביקורות על יכולתם של העורבים. "זה לא היה יפה, אבל אנחנו לא קבוצה יפה. אנחנו עושים מה שצריך, לנצח, ואנחנו רחוקים משחק אחד מהסופרבול".

הרייבנס ניצלו משחק רע של יוסטון, שרשמה ארבעה איבודי כדור. "אם לא האיבודים האלה, כנראה שהתוצאה הייתה שונה", הודה התאקל ההגנתי האלוטי נאטה. המאמן ג'ון הארבו עדיין מתכונן לקרב אפשרי בסופרבול מול אחיו ג'ים וסן פרנסיסקו, אבל בינתיים מסתכל רק על המשחק הזה: "אתה עושה מה שצריך כדי לנצח את המשחק". סאגס סיכם: "אין לנו משחק עד השבוע הבא, אני הולך לבלות טוב הלילה".

בצד של יוסטון נראתה, כמובן, אכזבה, לאחר שהטקסאנס זיהו הזדמנויות ולא יכלו לנצל אותן. "אני לא יכול להרשות לעצמי כאלה איבודים", הודה הקוורטרבק טי ג'יי ייטס, שסיים עם שלוש חטיפות ללא טאצ'דאון, "אם לא האיבודים האלה, התוצאה הייתה שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully