וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר משה לוינקופף: "ההתנהלות בהפועל ת"א אינה לרוחי"

גם הד"ר מאס במצב, אבל הודיע כי יישאר עד לסיום העונה. אוסידון נפרד: "צריך בדק בית. מקווה שזה הזעזוע האחרון"

הסערה מהתפטרותם הבוקר (ראשון) של היו"ר דורון אוסידון, המנכ"ל ניר ענבר והדובר קובי ברדה עדיין עושה גלים בהפועל תל אביב. נדמה שרוב אנשי הקבוצה בוחנים את עתידם במועדון ובשלב זה ד"ר משה לוינקופף אינו מתכוון להתפטר והיום הוא הודיע שיישאר עד סוף העונה בקבוצה. "למרות שהתנהלות אינה לרוחי אסיים את העונה בקבוצה", אמר הד"ר לוואלה! ספורט, "הפועל זה מקום יקר ללבי. המחויבות שלי כלפי המועדון והדאגה שלי לשחקנים היא לפני הכל". בכך הזים לוינקופף את השמועות לפיהן הוא מתכנן להתפטר הערב מתפקידו בקבוצה, למרות שגם הוא עבר סוג של מכבש לחצים בעניין זה.

מעבר לכך, הבעלים אלי טביב, שמצא את עצמו היום ללא הנהלה פעילה, רוצה למזער נזקים וכבר ניסה לצרף את המנכ"ל לשעבר גבי קצרה למועדון. כרגע, לאור היחסים הלא תקינים בקבוצה, נראה כי קצרה מתלבט אם להשיב בחיוב להצעה ולמקורבים למועדון הוא אמר שבינתיים הוא מסרב לחזור. גם אוהדי הקבוצה מפעילים לחצים כבדים על היו"ר קצרה לא לחזור לעבוד בהפועל, למרות יחסיו הטובים עם טביב. לשון ההודעה איתה פנו האוהדים אל המנכ"ל לשעבר הייתה: "מעריכים אותך מאוד, אבל אם תחזור לקבוצה, תהפוך להיות חלק מההתנהלות הכושלות שאנחנו מתנגדים לה".

היום תערוך הקבוצה אימון מסכם ראשון תחת הדרכתם של ניצן שירזי ושביט אלימלך. מקורבים לשניים אמרו היום: "הם בהלם. הם עדיין לא יודעים אם זאת הזדמנות אמתית לחתום במועדון או טעות נוראית". שחקני הקבוצה הגיבו גם הם בהלם לידיעות על התפטרות הנהלה ואמרו: "אנחנו כבר לא יודעים מה טוב בשביל המועדון ובשביל האוהדים. אנחנו יודעים שגם האוהדים עצמם לא החליטו אם זה טוב למועדון שניקח אליפות או לא. אולי באמת עדיף שימצאו קונה אחר לקבוצה, לפני שגם הפועל תתפרק".

היו"ר המתפטר אוסידון הגיע לאימון ונפרד מהשחקנים: "מבחינתי, זה הסוף של הדרך אותה ראיתי לנכון. אני מקווה שההמשך פה יהיה טוב יותר. לא האמנתי שאגיע לרמה בה אתבייש בהתנהלות הקבוצה וארגיש פה לא בנוח. באתי לפה בשיא האנרגיות, בניתי מחלקת נוער ושיפצתי, אבל פתאום הכל נעצר. מתעסקים פה בדברים שלא קשורים לכדורגל, אני לא רוצה להיות חלק מזה יותר, לא בשביל זה באתי לפה".

אוסידון התייחס גם לעתיד הקבוצה: "אני מקווה שזה הזעזוע האחרון של הקבוצה העונה ובכלל. בעונה וחצי האחרונות הפועל מתעסקת רק ברכילות ופחות בכדורגל. הגיע הזמן שיתעסקו פה בחלק המקצועי. גם כשמנצחים, האווירה באצטדיון לא טובה. ניצחנו את הדרבי ואת מכבי חיפה, והלכתי הביתה בהרגשה רעה. אני לא בא בטענות, אבל יכול להיות שצריך לעשות בדק בית".

רעידת אדמה באדום: כל הנהלת הפועל התפטרה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully