וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: שלומי דורה התפרץ על השחקנים

המאמן זעם על ההגנה בהפסד לקרית שמונה. שחקנים בקבוצה: "ספגנו שערים מצחיקים, אבל עדיף שהוא ינסה להרגיע"

ההפסד של בני סכנין לעירוני קרית שמונה אתמול (שבת) אמש הוציא קולות לא נעימים במועדון מהגליל, שדווקא ידע העונה ימים יפים העונה לעומת עונות קדומות. המאמן שלומי דורה התפרץ במחצית המשחק על שחקניו: "אתם נאיביים", צעק המאמן. "איפה ההגנה של הקבוצה? לא יכול להיות שאתם סופגים שערים כל כך בקלות". מי שספג את מירב האש מהמאמן היה מעידן ויצמן שדווקא מצטיין בעמדת הבלם אליה הוסט בתחילת העונה.

כבר ביום רביעי אסרו ההנהלה והצוות המקצועי על השחקנים להתראיין במטרה להוריד את הלחץ מהם, אך נדמה שמהלך זה הכניס מתח לקבוצה. שחקנים במועדון החמיאו למנהיגי הקבוצה שלאחר התפרצות של דורה על שחקניו, שניסו להרגיע ולכן הקבוצה עלתה מלאת מוטיבציה למחצית השנייה. "אפשר להבין למה שלומי התפרץ", אמר אחד השחקנים. "ההגנה באמת לא תפקדה וקיבלנו שערים מצחיקים. אנחנו מרגישים ששדדו אותנו, אבל זה חלק מהמשחק. יעשה טוב שלומי אם בפעם ינסה להרגיע את הרוחות. הוא לפעמים פועל מתוך הרגש, אבל צריך גם לדעת לחזק את השחקנים ולא ישר להאשים אותם".

שני הנבחנים שהיו אמורים להגיע לקבוצה, הרמוני איקנדה הניגרי וגיורגי מויסוב, ככל הנראה לא ינחתו בארץ בגלל שדורה החליט בשלב כי השניים לא מתאימים למועדון. יחד עם זאת, ייתכן כי הדברים ישתנו בהמשך השבוע. כרגע סכנין רוצה להחתים זר חמישי בקבוצה ולכן צפויים להגיע נבחנים נוספים לקבוצה.

צפו בבני סכנין מפסידה לקרית שמונה 3:2

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully