וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו בנויים להתמודד עם חסרונות כאלה"

13.1.2012 / 17:59

מכבי תל אביב המריאה למשחק מול ציבונה זאגרב באדריאטית (שבת, 19:00, ספ' 5), המאמן לא מודאג מהיעדרו של גיא פניני

מכבי תל אביב המריאה היום (שישי) לקרואטיה למשחקה מול ציבונה זאגרב בליגה האדריאטית (19:00, שידור ישיר בספורט 5). אחרי ההעפלה הקלילה לחצי גמר גביע המדינה עם 86:116 על הפועל עפולה, עסקו הצהובים בעיקר בפציעתו של גיא פניני, שיחמיץ את המשחק וילהיעדר גם מול ז'לגיריס קובנה בפתיחת משחקי הטופ 16. דיוויד בלאט יחסר גם את טל בורשטיין החולה ואת דייויד בלו שקיבל מנוחה.

"יש לגיא קרע מאוד קטן בשריר התאומים", אמר בלאט לפני ההמראה. "זו לא פציעה קשה יחסית פציעה קשה יחסית אבל בכל זאת הוא ייאלץ לפספס מספר אימונים אם לא יותר. הצפי הוא שהוא ייעדר בערך שבועיים. גיא הוא שחקן חשוב אצלנו אבל הקבוצה שלנו בנויה למצבים כאלה. הייתי אומר שיש סיכוי שהוא יפספס את ברצלונה אבל נחכה ונראה מה קורה".

"החלטנו שבלו וטל יישארו שטל היה אמור לנוח גם ככה כי הוא חולה ולבלו רצינו לאפשר לנוח כמה שיותר", המשיך בלאט. "בגלל המצב הטוב שלנו בליגות השונות אנחנו יכולים לעשות את זה".

דמונט מאלט הוסיף: "אני מאוד מתרגש לשחק וזה מה שהגעתי לעשות, לעזור לקבוצה לנצח. אני מצפה לאתגרים הבאים. אני חושב שהסיכויים שלנו לעשות שלב טוב גבוהים. אבל אנחנו הולכים שלב אחר שלב, ורוצים לשמור על המעמד שלנו בכל אחת מהליגות שאנחנו משחקים בה".

ציבונה התאוששה השבוע אחרי שלושה הפסדים רצופים באדריאטית עם ניצחון חוץ 77:86 על נובו מסטו, אבל הקרואטים המאכזבים עדיין ממוקמים רק במקום השישי בליגה עם מאזן של 7:8, לעומת ה-1:14 של מכבי תל אביב שמוליכה את הטבלה, אך הפסדה היחיד עד כה הגיע בזאגרב, כשנכנעה 81:74 ל-ק.ק זאגרב לפני כחודש.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully