וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - קרית שמונה: אופטימיות לגבי קיום המשחק

בסכנין טוענים שלמרות הגשמים, השופט אדלר יאפשר לקיים את המשחק בדוחא (18:00, אין שידור, תקציר בוואלה! ספורט)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* קרית שמונה לא ניצחה עדיין את סכנין בדוחא במסגרת ליגת העל.

* קרית שמונה לא הפסידה מאז המחזור השני. או במילים אחרות: רן בן שמעון ושחקניו מגיעים למשחק אחרי 18 משחקים ללא הפסד.

* בשלוש העונות האחרונות הצליחה סכנין להוציא נקודה אחת מתוך שבעה משחקים נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב שזכו באליפויות בשנים הללו. מה זה אומר על המשחק?

* האלופה האחרונה שהפסידה לסכנין הייתה בית"ר ירושלים, שבעונת 2007/08 הצליחה לחלץ מהקבוצה של אלישע לוי בזמנו רק נקודה אחת בשלושה משחקים.

מפתחות והכנות

השופט זיו אדלר אמור להגיע מספר שעות לפני המשחק היום ולקבוע האם המגרש בסכנין ראוי למשחק, שכן הגשמים העזים בצפון גרמו לשלולית ענקית בחלק אחד שלו. לפיכך קיימת אפשרות שאדלר ידחה את המשחק. בקבוצה טענו הבוקר (שבת) כי המשחק יתקיים כרגיל.

בני סכנין:

לאחר התיקו בחוץ מול מכבי חיפה, סכנין תרצה להוכיח שהיא קבוצת צמרת ראויה לכל דבר ותנסה להנחיל למוליכת הטבלה הפסד. הקבוצה של שלומי דורה מגיעה מאוד בטוחה למשחק בעיקר לאור ההיסטוריה בין הקבוצות בליגת העל. המאמן יערוך שני שינויים בהרכב הקבוצה לעומת זה שפתח מול הירוקים, כשאורי שטרית יחזור לעמדת המגן השמאלי ואריק גאוו ככל הנראה יפתח על חשבונו של אוהד קדוסי. מלבד שינויים אלה, סכנין אמורה לעלות עם אותו מערך שהצליח לאורך כל השנה. דורה אמר לקראת המשחק: "הוכחנו שאנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה העונה בדוחא. אם נגיע מרוכזים, אני מאמין שאפשר לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

עירוני קרית שמונה:

לאורך השבוע דיברו בקבוצה על חשיבות המשחק. למרות שמוליכת הטבלה כבר הרגילה אותנו שכל משחק הוא בפני עצמו, החניכים של רן בן שמעון יודעים כי אם יחזרו עם נקודות מהמבצר של סכנין, יהיה זה עוד יתד חזק בדרך לאליפות היסטורית. העובדה שהקבוצה עדיין לא ניצחה בדוחא במסגרת ליגת העל, רק תגביר את גודל ההישג. "אין משחקים קלים בליגה הזאת", אמר בן שמעון, "הולך להיות משחק ממש לא פשוט ואני מצפה לראות אתכם מרוכזים מאוד על הדשא. אנחנו מגיעים מהמקום הראשון וכל קבוצה בליגה תעשה הכל כדי לנצח אותנו". לגבי ההרכב, בן שמעון לא מתכנן שינויים מה-11 שפתחו מול ראשון לציון ולמרות היכולת הטובה של דויד סולארי, הזר החדש של הקבוצה, באמצע השבוע בגביע הטוטו, הוא ימתין על הספסל. וויליאם נג'ובו וברק בדש הפצועים ייעדרו ובשל כך ישמור המאמן גם על אותו מערך שפתח בשבוע שעבר, כשאחמד עאבד ישחק לצידם של שמעון אבוחצירא ושלומי אזולאי בחוד.

יעמדו למבחן

בני סכנין: מהראן ראדי

כמו בכל משחק גדול של סכנין העונה, גם הפעם הקבוצה תלויה בעיקר באיש אחד והוא הקשר המצוין במרכז המגרש. אם יצליח להנהיג את סכנין ולגרום לה לשחק בביטחון שאפיין אותה העונה בדוחא, סביר להניח שסכנין תעשה צעד משמעותי בדרך להשגת הכרטיס לאירופה בסוף העונה.

עירוני קרית שמונה: בריאן חרסיסיץ'

אחד היתרונות הגדולים שיש לסכנין העונה הוא מרכז השדה האגרסיבי שלה. ללא נג'ובו הפצוע, חרסיסיץ' יצטרך להוכיח שוב עד כמה הוא פקטור משמעותי במערך של בן שמעון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אחמד קאסום, אריק גאו, קוסטדין אזורוב.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, אחמד עאבד, שלומי אזולאי, שמעון אבוחצירא.

בני סכנין בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully