וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין לשחקנים: "אני מרגיש רפיון אצלכם"

13.1.2012 / 13:25

היו"ר ניסה להעיר את הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה. השחקנים למדו על טקטיקה מהדרבי של מנצ'סטר

בבית"ר ירושלים מתכוננים לקראת קרב התחתית ביום ראשון במושבה, נגד הפועל פתח תקוה. היום (שישי) לפני אסיפת הוידיאו של הקבוצה, אמר איציק קורנפיין לשחקנים: "צפיתי באימונים שלכם השבוע והרגשתי שיש רפיון ולא את הגישה שצריכה להיות במצב שלנו, במיוחד לקראת משחק מול קבוצה כמו פתח תקוה, שנלחמת על החיים שלה ותבוא לאכול את הדשא. אתם צריכים לבוא בדיוק באותה גישה ולהיות מוכנים למשחק הזה". בבית"ר דיברו על כך שהורגשה ירידת מתח, אך ייחסו אותה למעט אוויר שיכלה הקבוצה לנשום, אחרי הניצחון על מכבי נתניה, שהגיע לאחר שמונה משחקים עקרים.

באסיפת הוידיאו הפתיע עוזר המאמן חנן אזולאי, כשהראה לשחקנים את דרבי הגביע של מנצ'סטר ועבד איתם על דגשים טקטיים נוגע לעמידה בקו אחד בהגנה, סגירות נכונות ויציאה קדימה. השחקנים היו קצת מופתעים ואמרו: "עם הנתונים הפיזיים שלהם, הטקטיקה באה בקלות. זה לא קנה המידה שלנו וזה סגנון משחק אחר לגמרי. אי אפשר ללמוד מזה יותר מדי". לאחר מכן ראו השחקנים קטעים מהמשחק נגד מכבי נתניה ושם נרשמה יותר התעניינות של השחקנים.

קובי מויאל ייעדר מהמשחק עקב צהובים וכעת מתברר שככל הנראה גם אבי ריקן, הסובל מפגיעה בשריר, לא ישחק. שי חדד התאמן היום באופן חלקי, למרות סדק באצבע הרגל, ורק מחר יוחלט אם הוא כשיר. במידה וחדד יפתח בהרכב, הוא עשוי לשחק כמגן ימני או כשמאלי, כאשר במצב כזה תומר ירוחם יפתח בצד ימין וברק משה יוסט לקישור. אם חדד ימצא לא כשיר, מתן בן סימון צפוי להחליפו. דריו פרננדס התאמן היום, לאחר חודש וחצי בהם לא שיחק. הקשר מחכה לשיחרור מקבוצתו הקפריסאית ואם אחד כזה יגיע עד יום ראשון, הוא צפוי לפתוח בהרכב. בכל מקרה, המאמן יובל נעים לא החליט באופן סופי על ה-11 שלו והוא ממתין למחר עם ההחלטה. שחקנים אמרו היום על פרננדס: "הוא עדיין לא בכושר שיא, אבל זה דריו והוא חתיכת שחקן, שמשדרג אוטומטית את הקבוצה. אם הוא לא היה הולך בשנה שעברה, לא היינו נקלעים למאבקי ירידה".

הכסף שאמור היה להיכנס מארקדי גאידמק עדיין לא עבר לחשבון המועדון, אך בשלב זה בבית"ר מאמינים כי בסופו של דבר הכסף ייכנס והם ימתינו לתחילת השבוע הבא, בתקווה שזה אכן יקרה. במידה ולא, מעבר לדריו פרננדס ולאונרדו פאסוס שצורפו, יובל נעים יוכל לצרף עוד שחקן זר אחד בלבד ואולי שחקן או שניים צעירים במשכורת חייל בנוסף.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully