וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל עכו: סבע חוזר, בן הרוש בספק

מלך השערים ישוב לחוד של עטר (ש', 18:00, אין שידור, תקציר בוואלה! ספורט). אלי כהן יעלה עם שלושה בלמים, דוידוב ייעדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בשבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, מכבי נתניה ניצחה פעמיים, עכו ניצחה בשני משחקים נוספים, ושלושה משחקים הסתיימו ללא הכרעה. בסיבוב הקודם: נתניה ניצחה 1:2 משערים של אחמד סבע וניר נחום.

* הפועל עכו היא מהכובשות המצטיינות בליגה: רק מכבי חיפה והפועל תל אביב הבקיעו יותר שערים ממנה, ויש לה ממוצע של 1.5 שערים למשחק.

* בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים שלה, נתניה הבקיעה שער אחד. בשניים מהם היא ניצחה.

* הפועל עכו הפסידה בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה (להפועל תל אביב, הפועל באר שבע ובני יהודה). בכל שבעת המחזורים האחרונים, עכו הבקיעה לפחות שער אחד.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים תקבל נתניה בחזרה את אחמד סבע, מלך השערים הזמני של ליגת העל, כשראובן עטר עדיין מתלבט בין מוחמד כליבאת לסרגיי טרטיאק בעמדת החלוץ השני.

עטר אמר לשחקנים לקראת המשחק: "בטדי היה משחק שהיינו צריכים לקחת כי היינו במומנטום, השוונו ובמקום לנצח ולהתקדם למעלה ספגנו גול מכלום ואיבדנו את הנקודות. מחר צריך להחזיר אותן והמשחק הולך להיות לא פחות קשה. עכו הצליחה לנצח בשבוע שעבר אחרי תקופה קשה בדקה ה-90 וזה נותן ביטחון, במיוחד לשחקני ההתקפה המסוכנים שלהם, שצ'פוביץ ופלצ'וק".

מי שעדיין לא ברור אם יהיה כשיר למשחק הוא עמרי בן הרוש הסובל ממתיחה בשריר ועשוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק. בן הרוש כמעט לא התאמן במהלך השבוע אך ייתכן גם כי יקבל זריקה וישחק בשל רצונו הגדול להיות על המגרש. במידה ובן הרוש ייעדר, ישחק טוברנו פינאס כמגן שמאלי וליאור ראובן יחזור להרכב ולעמדת המגן הימני.

הפועל עכו:

אחרי הניצחון בשבוע שעבר בדקה ה-90, בעכו יודעים שניצחון נוסף עשוי להקפיץ אותם לחלק העליון בטבלה. אלא שגם השבוע הקבוצה תסבול מחסרונות חשובים: נבוישה מרינקוביץ', שכבש בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, קיבל כרטיס אדום נגד חיפה ולא יוכל לשחק. בנוסף, הקשר אלכסנדר דוידוב נפצע נגד חיפה באפו, לא התאמן השבוע, והוא אמור לחזור לפעילות רק בשבוע הבא.

אלי כהן מתכוון לפתוח במשחק במערך של שלושה בלמים, מערך זהה לזה שפתח נגד הפועל תל אביב, כאשר במקרה כזה, דימקאו פידליס, משה מישאלוב וניסו קפילוטו יפתחו במרכז ההגנה. מעבר לכך, רפי עמוס שמחליף את שגיב כהן ורועי לוי הפצועים, ימשיך בהרכב. לוי, אגב, כבר חוזר לסגל ואמור לחזור להרכב בשבוע הבא. בקבוצה ינסו במהלך השבוע הבא להגביר את הקצב בנושא החיזוק, ואחרי העברתו של גבע ברקאי לאסי גלבוע, בקבוצה ינסו למצוא פיתרון למצבם של לואיס זומא ואבי כנפו שאמורים לעזוב.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: ניר נחום

השער בטדי בשבוע שעבר החזיר את הקשר המוכשר לעניינים, אבל כדי שהקאמבק יתורגם גם להצלחה קבוצתית בנתניה רוצים לראות את נחום הרבה יותר דומיננטי כפי שהיה בתחילת העונה.

הפועל עכו: ניסו קפילוטו

אחרי שהגנת עכו סבלה בשבועות האחרונים ממכת פציעות, סוף סוף נדמה שהחלק האחורי מתייצב, וזו גם ההזדמנות של ניסו קפילוטו להוכיח לאלי כהן שיחד עם דימקאו פידליס, השניים יכולים להמשיך בציוות הזה עד סוף העונה. קפילוטו יודע שבעורפו נושף בלם מוכשר, אדי גוטליב שכבר הוכיח את עצמו, וכדי להמשיך להיות בהרכב, הוא יהיה חייב לשחק עם ביטחון ולהימנע מטעויות.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, טיבראנו פינאס, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש (ליאור ראובן), קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, מוחמד כליבאת (סרגיי טרטיאק), אחמד סבע.

הפועל עכו: דודו גורש, רפי עמוס, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, משה מישאלוב, אלירן דנין, עבד מורג'אן, יובל שבתאי, סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully