וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - מכבי חיפה: גולסה מחוץ לסגל

עוד פציעות בחיפה, ימפולסקי בכוננות לפתוח (ש', 20:00, ספורט 2). פייגנבוים: "צריך לנצל את חוסר הביטחון שלהם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* חיפה אחרי שלושה הפסדי חוץ רצופים, אבל שימו לב למכנה המשותף הנדיר – בכל ניצחונות החוץ העונה, שלושה בסך הכל, היא ניצחה 1:4. אז זה או זה, או כלום?

* העונה נפגשו שתי הקבוצות לראשונה בהיסטוריה. חיפה ניצחה 0:5, וזה היה אחד ממשחקיה הטובים העונה, ושחקני ההגנה היו מאוד מעורבים בו: עוסמאן ופלאח כבשו, טואטחה בישל צמד.

* רק משחק אחד, אבל קטן הפך במשחק ההוא למלך שערי הבית של חיפה בכל הזמנים (46) ובכך עבר את ארמלי ורום.

מפתחות והכנות:

רמת השרון:

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בבלומפילד, ברמת השרון מאמינים ביכולתם לנצח גם את מכבי חיפה ולהתקדם עוד יותר לעבר הצמרת. שייע פייגנבוים אמר לשחקנים באסיפה: "מכבי חיפה היא תמיד מכבי חיפה ואם לא מתייחסים אליה נכון מקבלים בראש. אבל מצד שני יש לה הרבה בעיות וחסר לשחקנים ביטחון ואנחנו צריכים לנצל את זה, לאכול את הדשא ולקחת את המשחק. אם נשמור על היכולת הטובה שלנו ננצח את המשחק כי אנחנו קבוצה חזקה ונמצאים אפילו מעליהם בטבלה".

בנוגע להרכב, חוזר הצוות המקצועי להרכב שלא הפסיד במשך עשרה משחקים כאשר את הקישור האחורי צפויים לאייש יוסי אופיר, עשהאל בן שבת ומשה אבוטבול, בקישור הקדמי ישחקו אלן מסודי וברוך דגו ובחוד יוצב תומר סוויסה. בהגנה לא יהיו שינויים פרט לחזרתו להרכב של יניב לביא שנעדר בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב עקב צבירת כרטיסים צהובים.

מכבי חיפה:

אייל גולסה הפצוע נכשל במבחן הכשירות לפני המשחק ולא נכלל בסגל. אם זה לא מספיק, גם תמיר כהן תיקל אמש באימון את שאדי שעבאן, ושניהם לא יהיו בסגל למשחק. בהיעדרם, החליט המאמן אלישע לוי לכלול את ערן רוזנבאום שהתגייס השבוע מחדש לצה"ל בשל חופשת מחלה לסגל, וגם את רועי עטר ושובל גוזלן, שרק השבוע עלו לבוגרים. בהיעדרו של איציק כהן שנותח בידו ימשיכו סארי פלאח ויוריצה בוליאט לקבל קרדיט במרכז ההגנה. אם גולסה לא יחלים, דלה ימפולסקי צפוי לפתוח במקומו. שחקנים בחיפה סיפרו שמאז שהחלו דיבורים על בלם מחליף, בוליאט נראה חד יותר באימונים. עידן ורד ייעדר מהמשחק בשל כרטיסים צהובים, אבל לא היה אמור לפתוח. חיפה צריכה להיזהר מהרחקות במחזורים הבאים, משום שלא פחות מששה שחקנים שלה ספגו שלושה כרטיסים צהובים: שארנוב, פלאח, דגני, בוקולי גדיר וקטן. אריק בנאדו יישב לראשונה העונה בתפקיד מקצועי על הספסל.

שחקני הקבוצה הופתעו כששלשום קיבלו את משכורות חודש דצמבר, אך שוב לא זכו למענקים בשל השתתפות באירופה. חלק מהשחקנים טענו אתמול: "לפי היכולת העונה, לא מגיעים לנו מענקים". אחרים אמרו: "היו בונוסים בעונות הקודמות, למרות שהקבוצה הודחה". למרות ששחר הקפיא את המענקים בינתיים, לא מן הנמנע שיחלק אותם בחודש הבא.

בנושא הרכש, הבוקר נודע כי לחיפה הוצע חלוץ נוסף: פאבל ברוז'ק הפולני מטרבזונספור, שרשם 32 הופעות בנבחרת פולין וכבש שמונה שערים. החלוץ בן ה-28 לא משחק כרגע בקבוצתו הטורקית ושני הצדדים מנסים להגיע לסיכום על פרידה. ככל הנראה מדובר בהשאלה לחצי עונה. חלוץ נוסף שחיפה מנהלת איתו כרגע משא ומתן הוא בראט סאדיק הפיני, ונראה כי בימים הקרובים יואץ המשא ומתן לצירופו. הפניה לסאנל יאחיץ' הבוסני נעשתה בהתחשב בעובדה שאדין צוצאליץ' עדיין לא הסכים להצעה הכספית שחיפה הניחה לפניו – 200 אלף יורו בעונה, בחוזה לארבע וחצי שנים, אבל במועדון מעריכים שהשחקן ינחת עוד השבוע בישראל. הבלם הקרואטי כריסטין איפשה הוא אופציה נוספת, במקרה שצוצאליץ' או יאחיץ' לא יגיעו. כרגע לוי לא החליט לצרף שני שחקנים הגנה, אבל אם דעתו תשתנה הוא ישחרר את בוליאט, ולא זר אחר.

יעמדו למבחן

רמת השרון: ברוך דגו

כשהקשר הוותיק משחק היטב נגד הגדולות, רמת השרון בדרך כלל מנצחת. אחרי ששבר את בצורת ההבקעה שלו עם שער השוויון הדרמטי מול באר שבע, הוא ינסה לכבוש גם מול הירוקים המידרדרים ולהעניק לעולה החדשה עוד ניצחון יוקרתי.

מכבי חיפה: יוריצה בוליאט

הדיבורים על בלם זר כנראה עשו את שלהם, ובוליאט נראה דרוך וחד יותר באימונים האחרונים של מכבי חיפה. אבל גם השתדלות ומשחק אחד או שניים דומיננטיים לא יחזירו לשחר את הכסף הרב ששפך בקיץ על בלם סגל נבחרת קרואטיה, שיודע שזאת הזדמנות אחרונה בהחלט להוכיח שהוא מסוגל לייצב את משחק ההגנה של מכבי חיפה, לגלות יותר אגרסיביות ולשמור על מרחק סביר מהחלוץ שלו. אולי העיכוב מצד חיפה בהחתמת צוצאליץ' יעשה לו טוב? התשובות בוינטר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים:

רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אוראל דגני, סארי פלאח, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה; גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, דלה ימפולסקי יניב קטן; אלון תורג'מן, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully