וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "האוהדים גורמים לי להסמיק"

13.1.2012 / 9:48

הפורוורד מאושר מהשיר שחיבר עבורו הקהל ומוכן לטופ 16: "כמה מאיתנו היו בסיטואציות האלה, אנחנו מצפים להצליח"

לאחר שרמסה אמש (חמישי) את הפועל עפולה 86:116 ברבע גמר גביע המדינה, תמריא אחר הצהריים מכבי תל אביב למשחק הליגה האדריאטית מול ציבונה זאגרב מחר. למרות הניצחון הקליל, החדשות הפחות טובות מגיעות מגזרתו של גיא פניני. השחקן נפצע במשחק אמש, וסובל מקרע קטן בשריר התאומים. פניני זקוק לשלושה ימי מנוחה, יעבור טיפולי פיזיותרפיה, ייעדר כשבועיים ויחמיץ את פתיחת הטופ 16 מול ז'לגיריס. גם שיתופו במשחק מול ברצלונה בספק.

דייויד בלו, שהוליך את קלעי מכבי עם 25 נקודות, סיכם את המשחק אמש: "עפולה התחילה את המשחק עם אנרגיות והראו התלהבות וזה נורמלי, הם התקרבו ברבע הראשון והיתה להם ריצה קטנה במחצית הראשונה. הם סיימו עם כ-40 נקודות שזה יותר גבוה ממה שציפינו שנספוג, אבל בסופו של דבר השגנו את הניצחון וביתרון די גדול. השגנו חטיפות ובמקביל גם בהתקפה קלענו טוב, אז הערב היה שילוב של הגנה והתקפה, הרי סיימנו עם 116 נקודות".

עם תום המשחק הדגיש דיוויד בלאט כי שלב הטופ 16 ביורוליג יהיה קשה יותר ("שום דבר כאן לא דומה למה שנראה ביום חמישי הבא"), וגם בלו נאלץ להודות: "במשחקי הטופ 16 ביורוליג מצפות לנו יריבות ברמה גבוהה מאשר הקבוצות ששיחקנו נגדן בשלושת השבועות האחרונים. כמה מהבחורים כאן היו בסיטואציות האלו בעבר ומודעים לאינטנסיביות והחשיבות של כל משחק ומשחק בשלב הזה, ויש גם כאלו שלא היו. צוות המאמנים יכין אותנו בהתאם למשחקים בשלב הזה ואנו מצפים ורוצים להשיג הצלחה בשלב הבא".

בלו נמצא כאמור בכושר קליעה טוב, ואמש הוא התרגש גם מהשירים שחיברו עבורו אוהדי מכבי תל אביב: "כשהם שרים לי זה מאיר את היום שלי, הייתי מודע שהם שרו את זה גם בעפולה. זה גורם לי להסמיק אבל אני מאוד מאוד מעריך ומודה לאוהדים שהם עושים את זה , כי ההרגשה היא שהאוהדים מעריכים אותך, וזה מאוד מאוד נחמד. באופן אישי, אני מנסה להשתפר בכל יום, מנסה ללמוד בכל יום, על עצמי ועל הכל וכמה שאפשר, וזה גורם לי להיות צנוע. ככה אתה לומד להעריך דברים, כמו שאני מעריך את הכדורסל בשלב הזה. אני גם מרגיש שהכדורסל נותן לי הרבה בחזרה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully