וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: דמיאנוביץ' חתם, אך לא ישחק בשבת

12.1.2012 / 18:18

השחרור הבינלאומי של החלוץ הסרבי הגיע באיחור קל, לכן הוא לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה. שחקן: "חיפה זו לא חיפה"

בעירוני רמת השרון החליטו היום (חמישי) להחתים את אוגניין דמיאנוביץ'. החלוץ הסרבי, שעל הגעתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם בקבוצה עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

בקבוצה רצו לראות את דמיאנוביץ' משחק כבר בשבת הקרובה נגד מכבי חיפה בווינטר, אך השחרור הבינלאומי הגיע באיחור ועל אף שהשחקן עבר בבקרה התקציבית הוא לא יוכל לשחק. הבעלים מאיר יצחקי אמר: "השחרור הבינלאומי הגיע באיחור של ארבע דקות ופיספסנו אותו, חבל שאי אפשר היה להתחשב קצת".

מי ששוחרר מהקבוצה כמובן הוא רן יצחק, שחתם בהפועל כפר סבא. מעבר לרן יצחק, צפויה הקבוצה בשבוע הקרוב לשחרר שניים-שלושה שחקנים נוספים ביניהם אוסקר גררו הקולומביאני המאכזב ועוד 2-3 מהצעירים בכדי לדלל את הסגל הגדול. סטיבן מאנו הגנאי צפוי להגיע בהמשך השבוע להתרשמות בקבוצה כאשר גם חן מנצור, שחקנה של הפועל ירושלים צפוי להגיע להתרשמות בתחילת השבוע הבא.

לקראת המשחק בשבת נגד מכבי חיפה אומרים ברמת השרון: "במשחק הקודם בקרית אליעזר היינו טובים יותר 40 דקות עד שהרחיקו לנו שחקן והתפרקנו וקיבלנו חמישייה. חיפה זאת לא חיפה ואם נהיה טובים נוכל לנצח את המשחק, אבל אם נעשה טעויות נוכל גם לקבל עוד פעם חמש. כמו תמיד, אנחנו תלויים קודם כל באיך נבוא למשחק".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully