וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם גרמני, מלחמה אירית

1.6.2002 / 21:19

בחוריו של רודי פלר לא התחשבו בערב הסעודית ורמסו את הנמושה המזרח תיכונית 0:8. האירים עבדו קשה כדי לסיים ב-1:1 מול קמרון המוכשרת. צמד של תומאסון נתן לדנמרק ניצחון 1:2 על ארוגוואי

היום השני של המונדיאל הביא עמו משחק טוב וקשוח בין קמרון המוכשרת ואירלנד הלוחמת (1:1) ומטווח גרמני דורסני (0:8 על ערב הסעודית) בבית ה'. אלופת העולם, צרפת, שהופתעה אתמול במשחק הפתיחה מול סנגל, מדורגת אחרונה בבית א', אחרי שבאותו בית גברה היום דנמרק 1:2 על אורוגוואי.

אירלנד - קמרון 1:1

קמרון הגיעה למונדיאל על תקן אחת מפצצות הכישרון האפריקאיות שעשויות לפרוץ ולהגיע לשלבים הגבוהים. אירלנד הגיעה כנבחרת שעל הנייר, אין לה יותר מדי מה להציע, במיוחד לאור עזיבתו המתוקשרת של הקפטן לשעבר, רוי קין. שתי הנבחרות נפגשו היום למשחק שאופיין בשתי מחציות שונות אחת מן השניה. במחצית הראשונה שלטה קמרון ותירגמה את היתרון בשדה לשער יתרון מרגלי פטריק מבומה בדקה ה-39, ששער שנכבש ממסירה של סמואל אטו. אחרי שער היתרון קמרון נסוגה לשערה בניסיון לשמור על היתרון.

במחצית השניה החלו האירים לתקוף יותר והגיעו למספר הזדמנויות, עד שבדקה ה-52 הצליחו להשוות, כשמאט הולנד ניצל הרחקה לא טובה של ריימונד קאלה ובעט כדור שטוח ומדוייק מ-20 מטר פנימה, 1:1. התוצאה נשמרה עד לשריקת הסיום.

גרמניה - ערב הסעודית 0:8

גרמניה לא נחשבת אמנם, גם לדברי מאמנה רודי פלר, כפייבוריטית לקחת את הגביע במונדיאל הנוכחי ונבחרתה אפורה יחסית ומוכת פציעות ופרישות. מצד שני, לאור היכולת שהפגינו היום, יכולים הגרמנים להתעודד, גם אם מדובר בערב הסעודית, שכנראה באמת אין לה יותר מדי מה לחפש בגביע העולמי.

על המשחק עצמו, אין מה להכביר מלים. את המטווח הוביל חלוץ גרמניה, מירוסלאב קלוסה, שהבקיע שלושה שערים, כולם בנגיחה (20, 25, 69) והפך למלך השערים הזמני של הטורניר. עוד השתתפו בחינגה הגרמנית: מיכאל באלאק (40), קרסטן יאנקר (45), תומאס לינקה (73), אוליבר בירהוף (84) וברנד שניידר (90).

דנמרק - אורוגוואי 1:2

דנמרק ואורוגוואי ידעו שניצחון היום ייתן להן מקדמה חשובה במאבק העלייה מבית א', לאור הפסדה של צרפת מול סנגל. המחצית הראשונה היתה התקפית, אבל הקבוצות לא הצליחו להבקיע עד שממש על סף ההפסקה, ברגע קריטי, הרשית החלוץ הדני ג'ון דאל תומאסון ממסירה שקיבל מיספר גרונקיאר, 0:1 לדנמרק.

הקבוצות חזרו מההפסקה כשאורוגוואי נחושה להשוות, מה שעלה בידה תוך שתי דקות בלבד: כדור שהרחיקה ההגנה הדנית הגיע לרגלי דאריו רודריגז, שהרשית מהאוויר, 1:1. המשחק המשיך במגמה שקולה, עד שבדקה ה-83 דאג יון דאל תומאסון, בשערו השני, להשאיר את הנקודות אצל דנמרק כשנגח פנימה ממסירה של יורגנסון, 1:2 לדנמרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully