וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע לו, מגיע לנו

26.6.2002 / 16:26

על רגל וחצי, עם מטען של ארבע שנים קשות ומול יריבה טורקית שממש לא באה לטייל, שלח רונאלדו את השפיץ של הנעל כמו שרק הוא יודע, ועם נצחון 0:1, העלה את ברזיל לגמר מול גרמניה

הם הגיעו למונדיאל אחרי ארבע שנים של השמצות ועלו רק ברגע האחרון מבית המוקדמות. הוא הגיע למונדיאל הזה אחרי ארבע שנים של פציעות ותהיות לגבי יכולתו. היום, ברגע האמת, הוא היה שם והביא את ברזיל לנקודה בה תוכל לטפל בעבודה שלא הושלמה בגמר של 1998 ולצרף לארונה גביע עולמי חמישי. ברגע אחד של ברק (וקצת עזרה של רושטו), בדקה ה-49, כשברור לכל שהוא מואט על ידי פציעה, כבש רונאלדו את השער היחידי במשחק חצי גמר פתוח וקצבי, שהעניק לברזיל נצחון 0:1 על טוריקה העיקשת והעלה אותה לגמר מונדיאל שביעי בתולדותיה ושלישי ברציפות. בגמר (יום ראשון, 14:00) תפגוש ברזיל, לראשונה בתולדות המונדיאל, את גרמניה.

סקולארי החליט לפתוח בהרכב עם רונאלדו ואדילסון בחוד, כשריבאלדו משחק מאחוריהם, על המשבצת של רונאלדיניו, שהורחק ברבע הגמר מול אנגליה. גונש החליט, למרות הביקורות, לתת צ'אנס נוסף לקפטן המאכזב, האקאן שוקור.

הטורקים פתחו טוב יותר ואמרה בעט בפעם הראשונה לשער הברזילאי בדקה ה-6. לאחר מכן השתלטו הטורקים על מרכז השדה ויזמו יותר. בדקה ה-20 הזדמנות מצויינת לטורקיה כשפאתיח הגביה מימין ואלפאי נגח טוב, אבל מרקוס הדף. דקה לאחר מכן קאפו קיבל כדור מרונאלדו, אבל בעט מזוית לא נוחה החוצה.

הברזילאים התעוררו ורוברטו קרלוס ניסה בבעיטה מסוכנת להפתיע את השוער הטורקי. בדקה ה-24 בעט ריבאלדו חזק, רושטו הדף לא טוב, אבל רונאלדו לא הצליח לממש את הריבאונד לשער יתרון. בדקה ה-33 פרץ חסן שאש מצד ימין ומסר כדור לא מדויק לשוקור, שהיה במצב טוב יותר. דקה לאחר מכן הגיעה התגובה הברזילאית כשריבאלדו שיחרר פצצה, רושטו הדף בקושי.

המשחק המשיך להיות מהיר ודו צדדי. אמרה בעט טוב בעיטה חופשית מ-17 מ' גבוה מעל השער בדקה ה-40 ורוברטו קרלוס הגיב במבצע אישי יפה, אבל הסיומת הייתה בידיים של רושטו.

המחצית השניה נפתחה בסערה ואחרי ארבע דקות פרץ רונאלדו משמאל, משך אחריו שלושה מגנים טורקים ובעט כדור חלש ומדויק לפינה הרחוקה פנימה 0:1 ברזיל.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה בסערה ואחרי ארבע דקות פרץ רונאלדו משמאל, משך אחריו שלושה מגנים טורקים ובעט, בשפיץ הנעל, כדור מדויק לפינה הרחוקה, אותו הצליח רושטו (באחת הטעויות היחידות שלו בטורניר) רק ללטף בדרך פנימה. 0:1 לברזיל, שהעלה את רונאלדו לראש טבלת מלך השערים של הטורניר עם שישה כיבושים. השער העיר גם את הטורקים, שחיפשו שוויון מהיר, וגם את הברזילאים, שרצו לסגור עניין.

בדקה ה-57 התחיל רונאלדו התקפה מתפרצת ממרכז המגרש ומסר מצויין לאדילסון שעמד לבד מול רושטו, אבל פתיח אקייל הצליח לדחוף רגל ולהדוף לקרן. שנול גונש הכניס בדקה ה-62 את החלוץ אילהאן מאנסיז, כובש שער הזהב מול סנגל, במקומו של אמרה. סקולארי החליט להוציא את רונאלדו ולהכניס במקומו של לואיזאו בדקה ה-67.

ברזיל המשיכה לשחק פתוח ולחפש את השער השני. בדקה ה-72 הגביה קאפו כדור לרחבה ולואיזאו בעט במספרת מהאויר מעל השער. גונש הכנסי את איזט במקומו של אומיט דבאלה בדקה ה-74 וסקולארי הכניס אחרי דקה את דנילסון במקום אדילסון.

הטורקים התחילו ליזום יותר ובדקה ה-78 הגיע אילהאן לשתי הזדמנויות טובות, אבל לא הצליח להשוות. שלוש דקות לאחר מכן העלה חסן שאש כדור חופשי והאקאן שוקור הצליח לבעוט מהאויר כדור מסוכן שנצער אצל מרקוס. הלחץ הטורקי גבר לקראת הסיום ובתוספת הזמן הגביה חסן שאש עוד כדור טוב לאילהאן שנגח מקרוב גבוה.

בסך הכל בעטו הברזילאים 18 פעמים לשער לעומת 9 בעיטות טורקיות, וביצעו 18 עבירות מול 16 של הטורקים, שהחזיקו יותר בכדור (56 אחוז מול 44).

הרכבים פותחים

ברזיל: מרקוס, רוברטו קרלוס, קאפו, רוקה ג'וניור, אדמילסון, לוסיו, ג'ילברטו סילבה, קלברסון, ריבאלדו, רונאלדו ואדילסון.

טורקיה: רושטו, קורקמז, אקייל, אוזאלאן, פנבה, קרימוגלו, בלוזגלו, דבאלה, בשטורק, שאש ושוקור.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully