וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה, ושכולם יקפצו

25.6.2002 / 16:24

הם מכאניים, משעממים וכל כך גרמנים, שאפשר להשתגע, אבל אחרי (עוד) נצחון 0:1, משער של באלאק, הם בגמר המונדיאל בפעם השביעית. דרום קוריאה תישאר בבית למשחק על המקום השלישי

נבחרת גרמניה עלתה היום לגמר מונדיאל 2002 אחרי ניצחון 0:1 (כמו בשמינית וברבע) על דרום קוריאה המארחת משער של מיכאל באלאק, שלא ישחק בגמר בשל צבירת שני כרטיסים צהובים. נבחרתו של רודי פלר, שהושפלה בשלב המוקדמות על ידי אנגליה, העפילה בניגוד לצפיות לגמר שביעי בתולדותיה ולראשונה כאומה מאוחדת, בו תפגוש את המנצחת בין ברזיל לטורקיה. המשחק נערך באיצטדיון 'גביע העולם' בעיר סיאול שבדרום קוריאה, המכיל 64,000 מקומות. אורס מייר השווייצרי ניהל את המשחק.

כבר אחרי שתי דקות של משחק ניסה קארסטן ראמלו בעיטה מקרוב, אבל נעצר אצל השוער, לי וון ג'ה. בדקה ה-8 הגיעו הקוריאנים להזדמנות ראשונה כשלי צ'ון סו בעט מצב מצויין בתוך הרחבה ואוליבר קאן הדף בקצות האצבעות. הגרמנים החלו ליזום יותר והתבססו בעיקר על הגבהות לרחבה הקוריאנית.

המשך המשחק דרום קוריאה כמעט ולא הגיעה להזדמנויות. בצד השני ניסה אוליבר נויביל לכבוש את השער הראשון בשתי הזדמנויות טובות. מירוסלאב קלוסה השתחרר מההגנה הקוריאנית בדקה ה-41 אבל הבעיטה שלו נבלמה לקרן והמחצית הראשונה המשעממת הסתיימה.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה עם שני מצבים טובים של חלוץ גרמניה, מרקו בודה. חוס הידינק ערך שני חילופים בדקה ה-55 כשהכוכב הגדול, אן ג'ונג-וואן נכנס במקומו של ואנג סון-הונג ולי מין-סונג נכנס במקומו של צ'וי ג'ין-צ'יאול.

מיכאל באלאק העביר כדור מצויין לקלוסה בדקה ה-62 והאחרון נגח מקרוב חלש לידיים של לי וון-ג'ה. דקה לאחר מכן הגיע אן למצב טוב ברחבה הגרמנית, אבל בעט מעל השער. פלר החליט לרענן את ההתקפה והכניס את אוליבר בירהוף במקומו של מירוסלאב קלוסה.

לי צ'ון-סו החל פריצה סוחפת בדקה ה-71 אבל שכח למסור לשלושה קוריאניםפ שחיכו לכדור ונעצר על קו הרחבה בעבירה של באלאק, שקיבל צהוב ולא ישחק בגמר אם גרמניה תעלה.

בדקה ה-75, מתפרצת לגרמניה. נויביל שעט בצד ימין והעביר כדור טוב לצד השני למרות שמירה קוריאנית ומיכאל באלאק קבע 0:1 לגרמניה. שתי דקות לאחר מכן בעט בודה כדור חופשי מסוכן ולי הדף לקרן. הקוריאנים התחילו ללחוץ בדקות האחרונות והגרמנים הסתגרו בהגנה. בתוספת הזמן הכין סול כדור טוב לפארק שבעט מעל השער. שריקת הסיום שלחה את גרמניה לגמר שביעי בתולדותיה ואת קוריאה למאבק על המקום השלישי.

הגרמנים בעטו הרבה יותר לשער הקוריאני (16 מול 6). הקוריאנים עשו יותר עבירות (19 מול 12). החזקת הכדור הייתה שווה בין שתי הנבחרות.

הרכבים

דרום קוריאה: לי וון-ג'ה, הונג מיונג-בו, קים טאה-יונג, צ'וי ג'ין-צ'יאול, לי יונג-פיו, פארק ג'י-סונג, יו סנג-צ'ול, סונג צ'ונג-גוג, וואנג סון-הונג, לי צ'ון-סו, צ'ה דו-רי

גרמניה: אוליבר קאן, תומאס לינקה, כריסטוף מטזלדר, מיכאל באלאק, טורסטן פרינגס, דיטמאר האמאן, קארסטן ראמלו, ברנד שניידר, מירוסלאב קלוסה, מרקו בודה, אוליבר נויביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully