וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבותי, ההיסטוריה נכתבת

22.6.2002 / 20:22

בדרום קוריאה ובטורקיה יזכרו את ה-22/6 כיום חג לאומי, בו העפילו הנבחרות לראשונה לחצי הגמר. קוריאה עשתה את זה בפנדלים מול ספרד, טורקיה בגול זהב מול סנגל. ומה עם כדורגל טוב? אולי בחצי הגמר

דרום קוריאה וטורקיה בחצי הגמר. צריך לקרואת את המשפט הזה שוב בכדי לעקל את ההפתעה, ההיסטוריה והטירוף שבדבר. הקוריאנים ניצחו בקרב פנדלים 3:5 את ספרד אחרי 120 דקות מאופסות. טורקיה וסנגל לא הצליחו לכבוש אחרי 90 דקות, אבל הטורקים כבשו את שער הזהב שלוש דקות מפתיחת ההארכה.

דרום קוריאה - טריפ שלא נגמר

הטריפ שנקרא דרום קוריאה פשוט מסרב להסתיים. זה התחיל עם פולין, המשיך עם ההדחה של פורטוגל, אחר כך הגיעה הפצצה מול איטליה והיום הגיעה תורה של ספרד.

120 דקות די משמימות, שכללו טעויות שיפוט לחובת הספרדים, הביאו להכרעה מפנדלים. הקוריאנים ניצלו את כל הפנדלים בעוד חואקין החמיץ פנדל מכריע והונג מיונג-בו העלה את הקוריאנים לחצי הגמר.

טורקיה: חוזרים לימי האימפריה

מכל הנבחרות האירופאיות הנוצצות שהגיעו לטורניר, דווקא גרמניה וטורקיה נשארו הציגות האחרונות בחצי הגמר. העליה של הגרמנים, שהתחילו את הטורניר מצויין, עוד התקבלה כלגיטימית. העליה של טורקיה, שפתחה את הטורניר בהפסד לברזיל והמשיכה בתיקו מאכזב מול קוסטה ריקה, נראית יותר מפתיעה.

כמו למשחק שמינית הגמר מול יפן, הטורקים הגיעו כאנדר דוג מול הנבחרת הנוצצת של סנגל, אבל שיחקו נכון ושלטו לאורך כל המשחק. לאחר 90 דקות מאופסות כבש אילהאן מנסיז שער זהב שהעלה את הטורקים לחצי הגמר והשאיר את סנגל עם הרבה סימפטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully