וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגל מזהירה את טורקיה

21.6.2002 / 20:04

ברונו מטסו, מאמן נבחרת סנגל, לא ממש אוהב את העובדה שבטורקיה, היריבה של סנגל ברבע הגמר, מתכוננים כבר למשחק חצי הגמר. סאליף דיאו: אנחנו משחקים עבור אפריקה

מאמן סנגל ברונו מטסו מזהיר את טורקיה לא לזלזל בנבחרת שלו, לקראת משחק רבע הגמר בין שתי הקבוצות ביום שבת. המאמן הטורקי שנול גונש, עצבן את מטסו בכך שכבר התחיל לתכנן מי תהיה היריבה שלו בחצי הגמר, לפני ששיחק ברבע הגמר מול סנגל.

"ראינו את הטורקים בוידאו. הם קבוצה מאד, מאד טובה ולפי ההערות של המאמן שלהם הם מאד בטוחים בעצמם", אמר מטסו. "הם אפילו לא מדברים על רבע הגמר נגד סנגל. הם כבר מדברים על התוצאה של המשחק בין אנגליה לברזיל. ללא ספק יש להם ביטחון גדול".

"כל אומות הכדורגל הגדולות הכירו בסנגל כקבוצה טובה, בכך שאנחנו לא נמצאים כאן במקרה, ואנחנו ראויים למקום שלנו ברבע הגמר", אמר המאמן הצרפתי, שירצה להוכיח לגונז עד כמה הוא טועה.

גם סאליף דיאו, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים של נבחרתו בגלל כרטיס אדום, מתכונן למשחק ביום שבת. "הם הרשימו אותנו בדרך בה הם שיחקו נגד יפן, ואנחנו יודעים שנצטרך להיות ב-100 אחוז כדי לנצח אותם. אנחנו לא משחקים רק בשביל סנגל, אנחנו משחקים עבור אפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully