וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטסו: חזינו בהולדתה של נבחרת גדולה

16.6.2002 / 12:15

המאמן הצרפתי של סנגל מרוצה מהנבחרת שבנה. הנרי קמארה, כובש שער הזהב: ננסה לשכוח את המשחק ולהתרכז במשחק הבא

הנרי קמארה, חלוץ נבחרת סנגל, שכבש את שני השערים בניצחון על שבדיה בשמינית הגמר אמר לאחר המשחק: "לא באנו לכאן לטייל, ננסה לעשות הכל בכדי לשכוח את המשחק הזה ולהתרכז במשחק הבא".

ברונו מטסו, המאמן הצרפתי של סנגל, אמר בסיום: זה היה משחק מצויין והאוהדים נהנו מאוד. זה לא היה מזל, חזינו בהולדתה של נבחרת גדולה. פתיחת המשחק הייתה קשה, שבדיה היא נבחרת מצויינת, אנגליה וארגנטינה שברו את השיניים עד שניצחו אותה".

אל חאדג'י דיוף אמר בסיום: "כל משחק במונדיאל הוא משחק קשה, משחק של לוחמים. הראנו שוב שאנחנו נבחרת של אחים וחברים שרוצים ללכת כל הדרך ביחד ואנחנו נעשה את זה".

דיוף אמר שהוא וחבריו נשארים עם הרגליים על הקרקע וחושבים על רבע הגמר: "לא משנה מי זאת תהיה: יפן, טורקיה, אנגליה או גרמניה. אנחנו סנגל הקטנה, נעשה הכל בכל משחק ולא משנה מול מי נשחק".

לארס לאגרבק מאמן נבחרת שבדיה, אמר בסיום: "בנוסף למזג האוויר החם היום, עברנו שלושה משחקים קשים בבית המוקדם מבחינה מנטלית ופיזית, מה שהשפיע על היכולת שלנו. זה תמיד כואב להפסיד בצורה כזו, סנגל היא נבחרת מצויינת ונתנה לנו פייט טוב, אבל הייתה הרגשה ששיחקנו טוב במחצית השניה ובהארכה לכן כל כך כואב לי. מונדיאל זה כל ארבע שנים, לכן אני מרגיש רייקני אחרי סיום כזה של משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully