וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה הקלאסית, אנגליה בקלאסה

15.6.2002 / 21:22

תשבץ העולות לרבע הגמר החל להתמלא. גרמניה גברה על פראגוואי 0:1 במשחק יבש וגול דקותיים לסיום, אנגליה הורידה ממטר של גשם ושערים על הראש של דנמרק בניצחון יפה 0:3

היום נפתח שלב רבע גמר המונדיאל ובסופו של יום עלו שתי הנבחרות שנחשבות "גדולות" ואכן מרכזות סביבן עניין וציפיות רבות, למרות שבשלב המוקדם לא הרשימו במיוחד. גרמניה ניצחה את פראגוואי 0:1 במשחק מאוד גרמני והמשיכה לא להרשים, אבל זה לא מוריד כהוא זה מסיכוייה הטובים להמשיך עד לשלבים הגבוהים ביותר, פשוט כי זו גרמניה.

אנגליה, לעומתה, במשחקה הטוב ביותר עד כה, נתנה הצגה התקפית במחצית הראשונה, הגנתית במחצית השניה וניצחה 0:3 את דנמרק, שדווקא כן הרשימה בשלב הבתים. אבל אצל אנגליה קשה לדעת אם זהו רמז ליכולתה בהמשך, פשוט כי זו אנגליה, מה גם שבסיבוב הבא היא עשויה להיתקל בברזיל.

גרמניה - פראגוואי 0:1

88 דקות הצליחו הפראגוואים להשיג את שלהם, קרי לשמור על רשת נקיה למרות שגרמניה שיחקה טוב יותר תוך שהם מנסים לעקוץ עם שער ולדחות את הקץ עד מאוחר ככל האפשר, אפילו עד הפנדלים. אבל בסיכומו של דבר, השיגו הגרמנים את מה שרצו ועוד בדרך הגרמנית הקלאסית.

מיתוס קלישאת הכדורגל הקלאסית של "בלה בלה 90 דקות, בלה בלה הגרמנים מנצחים" (נו, אתם יודעים לבד) קיבל היום חיזוק משמעותי, כשבדקה ה-88 כבש אוליבר נויביל את שער הניצחון מבישול של ברנד שניידר והעלה את גרמניה לרבע הגמר, שם תפגוש את מכסיקו או ארה"ב. בדקה ה-90 הורחק רוברטו אקונה מפראגוואי בכרטיס אדום.

אנגליה - דנמרק 0:3

בשלב המוקדם הבקיעה אנגליה רק שני שערים ממצבים נייחים והחלק החזק שלה היה ההגנה. בכלל, אנגליה של בית ו' התחילה להזכיר באופן מטריד את גרמניה הקלאסית: הגנה חזקה, מיעוט הבקעות וקבוצה משיגה בדיוק את מה שהיא צריכה, גם אם זה 0:0 משמים ביותר. אז מי ציפה שדווקא מול דנמרק, שהיתה מהנבחרות הטובות והמרעננות של שלב הבתים, יבקיעו האנגלים שלושה שערים יפים ועוד במחצית אחת?

ריו פרדיננד הרעיד את הרשת הדנית כבר בדקה ה-5, מייקל אואן הוסיף את השני של אנגליה והראשון שלו בטורניר בדקה ה-22 ודקה להפסקה סגר ליברפולי אחר, אמיל הסקי, את המשחק עם 0:3. הגשם הכבד לא הפריע לאנגלים להמשיך ולהציג הגנה מצויינת, שלא איפשרה לדנמרק אפילו לנסות לחזור למשחק במחצית השניה. אנגליה ברבע הגמר, שם תפגוש את ברזיל או בלגיה. זו כבר תהיה אופרה אחרת, אבל בכל מקרה, התקוות האנגליות בשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully