וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמש כבר עלתה

14.6.2002 / 11:22

אחרי מחצית מאופסת, הכניס טרוזייה את מורישימה, שכבש את שער היתרון, ואת איצ'יקאווה, שבישל את השני לנקאטה. יפן מנצחת 0:2 ועולה מראש הבית למפגש מול טורקיה בשמינית

נבחרת יפן עשתה היום היסטוריה כשרשמה ניצחון שני במונדיאל 0:2 על טוניס, ועלתה מראש הבית לשמינית הגמר, לראשונה בתולדותיה, שם היא תפגוש את טורקיה, גם לה זו הפעם הראשונה בשמינית הגמר.

יפן פתחה את המשחק בסערה בדקות הראשונות והדליקה את הקהל, אחרי פחות מדקה של משחק ניסה טודה לבעוט לכיוון השער והכדור נהדף על ידי ההגנה הטוניסאית. הטוניסאים ניסו לעצור את ההתלהבות היפנית בעבירות.בהמשך תקפו היפנים והחזיקו יותר בכדור, אבל לא הגיעו למצבים ממשיים. טוניס הסתגרה בהגנה.

בדקה ה-32 הגיעה ליפן להזדמנות ראשונה כשאטסושי יאנאגיסאווה בעט לכיוון השער והשוער הטניסאי, בומינז'ל, הדף את הכדור. חמש דקות לאחר מכן הגיעה הזדמנות ראשונה מהצד השני כשזיאד ג'אזירי בעט כדור מסוכן, נארזאקי הדף. על סף סיום המחצית פרץ חאתם טראבלסי לרחבה היפנית והוכשל בבירור על ידי קאזויוקי טודה, אבל השופט החליט לשתוק.

מחצית שניה: טרוזייה קולע בול

המאמן הטוניסאי, עמר סואיה, ערך חילוף בפתיחת המחצית כשהוציא את מוראד מלקי והכניס את זובייר באיה. מאמן יפן, פיליפ טרוזייה, הגיב בשני חילופים כשג'וניצ'י אינאמוטו ואטוסי יאנאגיסאווה יצאו והירואקי מורישימה ודאיסוקה איצ'יקאווה נכנסו. מורישימה החזיר למאמנו כבר אחרי שלוש דקות וכבש את השער הראשון 0:1 ליפן.

היפנים קיבלו ביטחון מהשער הראשון והמשיכו לתקוף בכדי להכפיל את התוצאה. סואיה ערך חילוף נוסף כשהכניס את עימד מהאדבי במקומו של קלייטון. הטוניסאים התעוררו והתחילו ללחוץ בכדי להשיג את השיוויון, ג'אזירי הגיע שוב להזדמנות טובה, אבל לא דייק.

בדקה ה-65 הגביהה דאיסוקה איצ'יקאווה, שגם נכנס במחצית השניה, כדור מצויין לראשו של הידטושי נקאטה, שקבע 0:2. 50 אלף אוהדים חגגו עליה לשמינית הגמר והריעו בדקה ה-84 לנקאטה שהוחלף על ידי אוגאסווארה. אונו הגיע להזדמנות נוספת אחרי דקה, אבל לא הצליח לכבוש את השלישי.

שריקת הסיום הגיעה, ביציעים חגגו היסטוריה עם הרבה צבע, שמחה ואפילו דמעות.

הרכבים פותחים

טוניס פתחה עם בומניז'ל, באדרה, ג'אידי, טרבלסי, קלייטון, בועזיין, חודבאנה, בועזיזי, בן אשור, ג'אזירי ומלקי.

יפן פתחה עם נראזאקי, נקאטה, מיאמוטו, מאטסודה, נקאטה, אונו, טודה, מיוג'ין, אינאמוטו, סוזוקי ויאנאגיסאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully