וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני הולך לישון עם קולב בפה"

11.6.2002 / 17:32

זו שיטתו של מיק מקארתי, המאמן החוגג של אירלנד, להשאיר את החיוך על הפנים. מאמן ערב הסעודית: סיימנו אחרונים ובלי שער, אבל גם צרפת. אנחנו בחברה טובה

"נשמע נחמד, נכון? זה נהדר וזה מגיע לנו". כך הגיב מאמן אירלנד מיק מקארתי כשנשאל איך ההרגשה להיות בין 16 הגדולות בעולם. "אנשים חשבו שנפסיד את שני המשחקים הראשונים שלנו, אבל מי שיקבל אותנו בשמינית הגמר לא ישמח להתמודד מולנו", אמר מקארתי, המאמן שיצא הכי גדול בעולם לאחר שנבחרתו השלימה העפלה משכנעת לשמינית הגמר בלי כוכבה הגדול אבל עם העקרונות והרוח הקבוצתית. "הבחורים הגיבו בצורה נפלאה. הם היו מבריקים. הם באמת שיחקו היטב".

מקארתי הודה שהמחצית הראשונה היום הייתה אולי הגרועה ביותר של אירלנד בטורניר, אך שיבח את שחקניו על שדבקו בתוכנית המשחק. הוא ייחס את ההופעה החלשה יחסית לכך ש"ניסינו לרדוף אחרי המשחק ולהשיג את השער השני, מוקדם מכפי שהיינו צריכים". כשנשאל על המשך דרכה של אירלנד במונדיאל סירב מקארתי לכבול את עצמו ואמר: "אני רוצה ללכת כמה רחוק שאפשר. באנו כדי לנסות לזכות. האם זה ריאלי? מי יודע".

על מצב רוחו הלא לגמרי רציני של מקארתי לאחר הניצחון הגדול בקריירה שלו, תעיד האמירה שבכוונתו לישון עם קולב בפה, כדי שהחיוך לא יירד לו מהפנים במשך כמה ימים.

"אנחנו בחברה טובה"

מאמן ערב הסעודית, נאסר אל ג'והאר, ניסה לסכם בצורה אופטימית הופעה אומללה של 0 נקודות, 0 שערי זכות ו-12 שערי חובה: "סיימנו אחרונים בבית בלי אף שער, אבל כך גם צרפת, כך שאנחנו בחברה טובה", אמר אל-ג'והאר.

המאמן הסעודי הוסיף למצוא נקודות אור בחושך הכללי: "הלילה שיחקנו טוב מאד, במיוחד במחצית הראשונה, אבל החמצנו כמה הזדמנויות שיכלו לשנות את התוצאה. רכשנו ניסיון רב והפקנו לקחים רבים מהשתתפותנו בגביע העולם. אבל עכשיו נלך הביתה ונדון בכל ההיבטים השליליים עם התאחדות הכדורגל הסעודית כדי שנוכל לבנות את הקבוצה מחדש ולהשיג תוצאות חיוביות בעתיד",

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully