וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגל בשמינית הגמר. בשיניים

11.6.2002 / 11:32

למרות קאמבק אדיר של אורוגוואי, שחזרה מ-3:0 במחצית לשוויון 3:3 וכמעט ניצחה את המשחק, סנגל, בהופעתה הראשונה במונדיאל, עולה לשמינית הגמר

אחד המשחקים הדרמטיים ביותר עד כה בטורניר גביע העולם נערך היום באיצטדיון גביע העולם בסוון. בסיום - תיקו 3:3 בין סנגל ואורוגוואי, תוצאה שמספיקה לסנגל כדי לעלות לשמינית הגמר ושולחת את אורוגוואי הביתה ללא ניצחון בטורניר, אבל עם הרבה סימפטיה אחרי קאמבק מדהים במשחק האחרון שלה.

סנגל היתה בדרך הבטוחה לשמינית הגמר כבר במחצית הראשונה. שערים של חלילו פאדיגה (דקה 20), פאפא בובה דיופ (26 ו-38) העלו אותה ל-0:3. אורוגוואי עלתה למחצית השנייה בידיעה שהיא צריכה 4 שערים כדי לעלות.

ואורוגוואי כמעט עשתה את זה. ריצ'ארד מוראלס כבש ראשון (דקה 46), דייגו פורלאן צימק ל-3:2 (דקה 69), אלברו רקובה השלים את הקאמבק בפנדל בדקה ה-88. בתוספת הזמן החטיא מוראלס לבד מול שער ריק בנגיחה. אורוגוואי הולכת הביתה גאה, סנגל ממשיכה לשמינית הגמר. בשלב הבא תתמודד סנגל, שסיימה שנייה בבית אחרי דנמרק, מול הנבחרת שתסיים ראשונה ב"בית המוות" - ארגנטינה, אנגליה או שבדיה.

מחצית ראשונה: סנגל סוגרת שלישייה

דקה שנייה. כרטיס צהוב ראשון במשחק להנרי קמארה מסגל על פגיעה בשחקן אורוגוואי.

דקה רביעית. המשחק הברוטאלי נמשך. עומאר דאף מסנגל מקבל כרטיס צהוב בעקבות פגיעה ברודריגז מאורגוואי.


דקה שמינית השופט יאן ווגריף מהולנד מוציא צהוב נוסף לשחקן סנגלי, הפעם לרומרו מאורוגוואי. הרבה כדורגל אין בדקות הראשונות.

דקה 16. הנרי קמראה בפריצה מצויינת חותך את הגנת אורוגוואי, מעביר כדור רוחב, אבל התקפת סנגל מאחרת והכדור יוצא לחוץ.

דקה 20 סנגל עולה ליתרון. אל חאדג'י דיוף נכנס לרחבה ומוכשל על ידי שוער אורוגוואי, פביאן קאריני. שחקני אורוגוואי טוענים להצגה של השחקן הסנגלי, אבל השופט מחליט על פנדל. חלילו פאדיגה בועט את הכדור בחצי גובה לפניה השמאלית, 0:1 לסנגל.

דקה 26 סנגל מגדילה את היתרון ועלה ל-0:2. אלבארו רקובה מאבד כדור בחצי המגרש, סנגל יוצאת להתקפה מתפרצת. הנרי קמארה מוסר כדור רוחב לקו הרחבה ופאפה בובה דיופ בועט לרשת הגבוהה. אורוגוואי צריכה 4 שערים כדי לעלות לשמינית הגמר.

חילוף ראשון באורוגוואי כבר בדקה ה-32. מריו רגווירו מחליף את גונזאלו סורונדו. המאמן ויקטור פואה מנסה להמר על כל הקופה.

דקה 38, הקונצרט של נבחרת סנגל נמשך. מאליק דיופ מעלה כדור מצד ימין, פאפה בובה דיופ נכנס למרכז הרחבה וממשיך בבעיטה למשקוף ופנימה. הכדור אפילו לא פוגש את הרשת. שערו השני במשחק והשלישי בטורניר של בובה דיופ.

סיום המחצית הראשונה. אורוגוואי צריכה חמישה שערים כדי לעלות, תוצאה לא ריאלית בעיקר לנוכח היכולת שלה במגרש. סנגל מסיימת את המחצית הראשונה עם 3 בעיטות לכיוון השער, כולן למסגרת, כולן פנימה. אורוגוואי בעטה 3 פעמים לשער, פעם אחת בלבד למסגרת.

מחצית שנייה: אורוגוואי חוזרת, כמעט עד הסוף

שני שינויים בפתיחת המחצית השנייה באורוגוואי. דייגו פורלאן מחליף את מרקו רומרו, ריצ'ארד מוראלס מחליף את סבסטיאן אברו.

דקה 46, אורוגוואי מצליחה לצמק את התוצאה. התקפה של אורוגוואי מצד ימין, דריו סילבה בועט לשער, השוער הודף וריצ'ארד מוראלס בועט את הכדור החוזר פנימה, 1:3 לסנגל.

דקה 53 אל חאדג'י דיוף בועט אבל השוער קאריני עוצר. דקה מאוחר יותר, פאדיגה בועט כדור שחולף מעל שער אורוגוואי.

אורוגוואי מתחיל להפעיל לחץ על שער סנגל. כדור עונשין של פורלן נעצר בהגנת סנגל. דקה 59 מנסה לבעוט, אבל הכדור שבועט נעצר בנגיחה של בלם סנגלי. ב-15 הדקות הראשונות של המחצית השנייה בועטת אורוגוואי 3 פעמים לשער סנגל.

דקה 61 הזדמנות מצויינת לאורוגוואי. רקובה חולף על פני מגן אחד, מעביר לסילבה, אבל חלוץ מלאגה בועט מקרוב ליד העמוד.

דקה 63 חילוף בסנגל. חביב בייה מחליף את פרדיננד קולי. דקה 67 חילוף נוסף כאשר מוסא נ'דאייה נכנס במקומו של הנרי קמארה.

דקה 69. אורוגוואי לא מוותרת. דייגו פורלאן שנכנס למשחק בדקה ה-46 כובש בבעיטה מ-20 מטר לפינה השמאלית הגבוהה של טוני סילבה, 2:3 לסנגל. במצב הזה אורוגוואי צריכה שני שערים כדי לעלות לשמינית הגמר.

דקה 78. פורלאן קרוב להשיג את השוויון עבור אורוגוואי, אבל הוא בועט החוצה.

חאלילו פאדיגה מקבל צהוב על בזבוז זמן. המשמעות - פאדיגה לא יוכל לשחק בשמינית הגמר אם סנגל תעלה.

דקה 88. ריצ'ארד מוראלס מוכשל ברחבה, השופט קובע פנדל שני במשחק. אלברו רקובה לוקח את הכדור ובועט שמאלה ופנימה, 3:3. אורוגוואי צריכה שער אחד כדי לעלות לשמינית הגמר.

בתוך תוספת הזמן מקבל ריצ'ארד מוראלס הזדמנות גדולה להעלות את אורוגוואי לשמינית הגמר. בעיטה שנהדפת אצל קאריני מגיע למוראלס, קאריני על הדשא ומוראלס מול שער ריק משני מטרים נוגח החוצה.

סיום המשחק. אורוגוואי לא מצליחה להשיג את השער הרביעי שיעלה אותה לשמינית הגמר. סנגל מצליחה לשמור על התוצאה ורושמת עלייה לשלב הבא.

ההרכבים

סנגל: טוני סילבה; אלסאן נדיור, אליו סיסה, פרדיננד קולי, עומאר דאף, פאפה מאליק דיופ, לאמין דיאטה, פאפה בובה דיופ, חלילו פאדיגה, אל חאדג'י דיוף, הנרי קמארה.

אורוגוואי: פביאן קאריני; פאולו מונטרו, גונזאלו סורונדו, דאריו רודריגז, אלחנדרו למבו, פאבלו גארסיה, גוסטבו וארלה, מרסלו רומרו, סבסטיאן אבראו, דאריו סילבה, אלברו רקובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully