וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאטיר: בשום שלב לא שקלתי לטוס הביתה

10.6.2002 / 19:38

קשר נבחרת אירלנד הכריז היום כי יהיה כשיר למשחק מול ערב הסעודית בבית ה' והכחיש את השמועות, לפיהן שקל לחזור הביתה במחאה על אי שיתופו מול גרמניה עקב פציעה

קשר נבחרת אירלנד, ג'ייסון מקאטיר, הכריז כי יהיה כשיר למשחקה האחרון של נבחרתו בשלב המוקדם, מול ערב הסעודית ביום שלישי. לדבריו, החלים מפציעת הברך שהשביתה אותו במשחק מול גרמניה (1:1). "מיק מקארתי (המאמן) מרגיש שאני חזק בהרבה. הוא עקב אחריי באימונים ולדעתו אני זז על המגרש טוב בהרבה כעת. הוא שמח שאני כשיר לעלות למשחק", אמר היום מקאטיר לעיתונאים באימון נבחרת אירלנד בצפון טוקיו.

העיתונים האיריים דיווחו על חילוקי דיעות בין השחקן והמאמן לפני המשחק מול גרמניה. מקאטיר, שהוחלף במחצית המשחק הראשון של נבחרתו מול קמרון (1:1), הרגיש שהוא מסוגל לעלות למשחק מול גרמניה, אך המאמן חש אחרת והרכיב במקומו את גארי קלי. "הייתי מאוכזב מאוד מכך שלא שיחקתי (מול גרמניה), אבל כל שחקן בנבחרת שלנו היה מגיב באופן דומה. זהו טורניר גביע העולם, הדבר הגדול ביותר וחיכיתי כל כך כדי להשתתף בו", אמר הקשר.

הוא הכחיש את השמועות בדבר עימות עם המאמן ואת הרמיזות ששקל לחזור לאירלנד לאור אי הרכבתו מול גרמניה: "כשאני מסתכל לאחור, מיק צדק במאה אחוז. לא היה שום ויכוח או אי הסכמה בנושא. פשוט הייתי מאוד לא מרוצה, אבל בשום שלב לא שקלתי לחזור הביתה".

האירים חייבים לנצח את ערב הסעודית בהפרש של שני שערים, על מנת להבטיח את עלייתם לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully