וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואסג': לא נתנו לטוניס מספיק כבוד

10.6.2002 / 15:43

מאמן נבחרת בלגיה החמיא ליריבה, שהיתה, לדבריו, עדיפה טכנית על פני נבחרתו במהלך התיקו 1:1 ביניהן היום בבית ח'. מאמן טוניס: אנחנו משתפרים, אבל אין לנו סיכוי גדול מול יפן

מאמן נבחרת בלגיה, רוברט ואסג', היה מלא מחמאות לנבחרת היריבה, טוניס, אחרי התיקו 1:1 שהושג היום במסגרת בית ח'. הוא התאכזב מיכולתם של שחקניו, שלפי דעתו נתנו פחות מדי כבוד לנבחרת האפריקאית, או במילים אחרות, זילזלו בה במקצת.

"אני לא ממש מרוצה, כי כולם בוודאי חשבו שיהיה קל לשחק מול הטוניסאים, אבל זה לא היה נכון, כפי שראינו. הם היו מהירים, מדוייקים ועשו את העבודה שלהם. הטוניסאים היו טובים מאיתנו מבחינה טכנית והפעולות האינדיבידואליות שלהם היו טובות משלנו.

"תמיד היו לנו בעיות נגד יריבים נחותים וטוניסיה היא אכן נבחרת נחותה מאיתנו. באופן מסורתי, בלגיה תמיד שיחקה טוב יותר כשלא היתה פייבוריטית".

בלגיה, המדורגת שלישית בבית, חייבת לנצח את רוסיה במשחק האחרון בשביל לעלות לשמינית הגמר, אבל המאמן אופטימי: "מעולם לא אמרתי שאנחנו משחקים בבית קל. אני מאמין שהכול פתוח, מאחר וכל הקבוצות שוות ברמתן. טוניס שיחקה טוב מאוד היום, אז אולי זה יעזור לנו במשחקנו האחרון מול רוסיה. אולי השחקנים יהיו מוכנים יותר במשחק המכריע, מתוך ידיעה שעליהם לנצח".

סואיה: הגיעה לנו תוצאה טובה יותר

מאמן נבחרת טוניס, עמר סואיה, סבור כי התיקו של נבחרתו מול בלגיה נבע מחוסר מזל של שחקניו, שלדבריו משתפרים ממשחק למשחק.

"באופן כללי, אני מרוצה. השחקנים הראו רוח לחימה ואופי", אמר סואיה. למרות שהשער שראוף בועזיין הבקיע, היה רק השני של טוניס ב-10 משחקים בינלאומיים רשמיים, המאמן משוכנע ששחקניו יכלו לכבוש יותר: "זה היה משחק מאוזן, אבל הגיעה לנו תוצאה טובה יותר".

טוניס אמנם מדורגת אחרונה בבית ח', אבל המאמן שבע רצון מההופעה של נבחרתו עד כה בטורניר: "אני בספק אם איזושהי נבחרת, שמשחקת ביחד רק חודש, היתה מצליחה להיות במצב שלנו כעת. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, התקוות שלנו עדיין גבוהות ויש לנו ביטחון עצמי לקראת המשחק מול יפן".

עם זאת, המאמן מודע לכך שלאור כושרה של יפן, המשימה תהיה קשה מאוד: "אין לנו סיכוי גדול מול יפן. הם משחקים בבית מול הקהל שלהם, יש להם קבוצה טובה מאוד והולך להיות קשה מאוד עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully