וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוראים על הדשא

9.6.2002 / 19:38

יפן ניצחה 0:1 את רוסיה ומתקרבת בצעדי ענק לשמינית הגמר. מכסיקו גברה 1:2 על אקוודור. טורקיה וקוסטה ריקה נפרדו בתיקו 1:1

יפן עשתה צעד גדול היום כשרשמה ניצחון ראשון בתולדותיה במונדיאל 0:1 על רוסיה, ניצחון שהעלה אותה לראש הבית עם 4 נק' וסיכוי מצויין להעלות לשמינית הגמר. טורקיה וקוסטה ריקה נפרדו בתיקו 1:1 והמאבק בינהן על המקום השני בבית ימשיך במחזור האחרון כשטורקיה תשחק מול סין וקוסטה ריקה מול ברזיל. מכסיקו ניצחה 1:2 את אקוודור, אבל צריכה לסיים בתיקו מול איטליה בכדי להבטיח את העליה לשמינית הגמר.

ניצחון שני למכסיקו

מכסיקו רשמה הבוקר ניצחון שני, הפעם 1:2 על אקוודור. הניצחון העלה את המכסיקנים לראש הבית, אבל הם עדיין צריכים לסיים בתיקו מול איטליה, שחייבת ניצחון בכדי להעפיל לשמינית הגמר.

אגוסטין דלגאדו העלה את אקוודור ליתרון בדקה ה-5, חארד בורגטי השוה בדקה ה-28 וחרארדו טוראדו כבש את שער הניצחון בדקה ה-56.

טורקיה וקוסטה ריקה עדיין בתמונה

טורקיה וקוסטה ריקה, שנילחמות על המקום השני בבית, נפרדו היום בתיקו 1:1 שמעביר את ההכרעה למחזור האחרון בשלב הבתים. קוסטה ריקה צריכה להוציא תיקו מול ברזיל, בהנחה שטורקיה תנצח את סין.

אמרה בלוזוגלו העלה את הטורקים ליתרון בדקה ה-56, אבל ווינסטון פארקס השווה ארבע דקות לסיום והשאיר סיכוי לקוסטה ריקה.

יפן מודל 2002

את אחד הרגעים הגדולים של המונדיאל סיפקה היום יפן, שניצחה בפעם הראשונה בטורניר ועוד זה קרה מול היריבה המושבעת, רוסיה. ג'וניצ'י אינאמוטו כבש את שערו השני בטורניר בדקה ה-51, שער שהביא בסופו של דבר לניצחון 0:1.

ליפנים עכשיו 4 נקודות והם מובילים את הבית. ניצחון צפוי במחזור הסיום על טוניס יעלה אותם לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית, הישג גדול לכל הדיעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully