וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת עדיין מגמגמת, סנגל חיה ובועטת

6.6.2002 / 20:53

אלופת העולם עדיין ללא שער בטורניר אחרי 0:0 מול אורוגוואי, אבל עדיין תלויה בעצמה. סנגל ודנמרק נפרדו ב-1:1 ומובילות את בית א'. ערב הסעודית נלחמה ויצאה רק עם אחד ברשת בהפסד 1:0 לקמרון. סיכום היום השישי במונדיאל

צרפת כנראה עדיין לא יצאה מההלם של הפסד הפתיחה מול סנגל, או שמא זה לא זה ללא זיזו, או אולי צרפת פשוט לא מספיק טובה ותתברר בסוף השלב הראשון כאחד הפלופים הגדולים בהיסטוריה.

כך או כך, אלופת העולם ואירופה, מועמדת מובילה לשחזור הזכיה בגביע העולם, צברה נקודה אחת בשני משחקים בבית א', בלא שהבקיעה ולו שער אחד לרפואה, אחרי שסיימה היום בתיקו 0:0 מול אורוגוואי. מצד שני, וזה מה שחשוב, היא עדיין תלויה בעצמה. ניצחון בהפרש שני שערים על דנמרק וצרפת עולה לסיבוב הבא. ללא תיירי הנרי (הורחק) ועם זינאדין זידאן בסימן שאלה, צרפת יכולה לצאת גדולה ואף מחוזקת, ומצד שני להישלח הביתה בבושת פנים.

במשחק היום, תקפה צרפת וניסתה להרחיק את המשחק מההתחלה, אבל זה לא הלך, במיוחד לאור פציעתו המוקדמת של פרנק לבוף ויציאתו בכרטיס אדום של הנרי בדקה ה-25. אורוגוואי שיחקה לא רע ואף התקרבה להבקעה, במיוחד אלברו רקובה, אבל פביאן בארתז היה במקום. בדקה ה-90 הציל השוער הצרפתי הזדמנות מצויינת של פדריקו מגז'אנס, שיכולה היתה לגמור את הסיפור של צרפת.

ערב הסעודית נלחמה על הכבוד, הנקודות הלכו לקמרון

קמרון עשתה את שלה בניצחון הדחוק 0:1 על ערב הסעודית, שהוציא את הסעודים מהתמונה. אמנם ניתן היה לצפות מהקמרונים לתצוגה התקפית מרשימה קצת יותר, אבל ערב הסעודית נלחמה על כבודה והצליחה להגן לא רע ובכל אופן, אף אחד לא ציפה לשיחזור השמינייה שהגרמנים הותירו ברשת של השוער מוחמד אל-דאייה. כעת צריכה קמרון לנצח את גרמניה בקרב על העלייה (בהנחה שאירלנד תנצח את ערב הסעודית ), כי הפרש השערים של הגרמנים טוב בהרבה ושוויון ביניהן בנקודות יעלה את גרמניה.

לשני הצדדים היו מספר הזדמנויות במשחק, לקמרון בעיקר מצידם של פטריק מבומה, סמואל אטו ולאורן ולערב הסעודית מרגלי עובייד אל דוסארי, נוואף אל-טמיאת ועבדול עזיז אל חאתרן. בדקה ה-65 הבקיע אטו את שער הניצחון לקמרון, שהשתלט על מסירת עומק טובה מהקישור והכניע את אל דאיה.

סנגל ודנמרק צמודות בראש בית א'

סנגל, הפתעת המונדיאל הגדולה עד כה, שניצחה במשחק הפתיחה את צרפת, סיימה בתיקו 1:1 מול דנמרק, במשחק שהמנצחת בו יכולה היתה להבטיח את עלייתה לשלב הבא כבר היום.

המחצית הראשונה היתה ברובה בשליטה דנית והיתרון שכבש בדקה ה-15 יון דאל תומאסון עשה עימם צדק. תומאסון כבש מהנקודה הלבנה, אחרי שהוכשל ברחבה על ידי סאליף דיאו. מעבר לכך לא סוכן יותר מידי השער הסנגלי. במחצית השניה השתפרו הסנגלים, והצליחו להשוות מרגלי דיאו בדקה ה-50. בדקה ה-80 הורחק דיאו, כובש הדער לסנגל, אחרי תיקול חריף שביצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully