וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ערב הסעודית: לקמרון היה מזל

6.6.2002 / 15:19

הסעודים מרימים ראש לאחר הופעה משופרת ביותר. הקמרונים יודעים שזה היה קרוב, אבל מתרכזים במשימה הבאה - גרמניה

לאחר הניצחון הדחוק והקשה מהצפוי על ערב הסעודית, התמקד קשר קמרון וליון הצרפתית, מארק ויויאן פו, בצדדים החיוביים. "ניסינו להרגיע את העניינים במחצית השנייה. זה היה יותר קשה מכפי שחשבנו, אבל עדיין יש לנו סיכוי מצוין לעלות לשלב השני עם ניצחון על גרמניה".

מאמן הקמרונים, ווינפריד שיפר הגרמני, מבהיר שנאמנותו רחוקה מלהיות חצויה: "לגרמניה יש יותר ניסיון בטורנירים גדולים, אבל אני 'אריה' ואני ממש רוצה לעלות לשלב השני - אפילו על חשבון הגרמנים". שיפר היה מרוצה כמובן מהניצחון, אבל היו לו גם טענות. "הניצחון הזה היה חשוב לנו מאד, אבל לא התרכזנו כמו שצריך לפני השער. יכולנו לקבל פנדל בדקה הראשונה שהיה משנה את המשחק - אבל השופט לא נתן ואנחנו לא יכולים להשתמש בזה כתירוץ". גם ליריבה, שנוצחה אך לא הושפלה, היו לשיפר מחמאות. "הסעודים נלחמו בשיניים".

הסעודים, שביצעו חמישה שינויים לעומת ההרכב שהושפל מול הגרמנים, הודחו באופן רשמי מתמונת העלייה מהבית. אולם התצוגה המשופרת לאין ערוך מאפשרת להם להרים את הראש והרגיש שייכים למפעל הזה. "אני חושב שהראנו את פרצופנו האמיתי היום", אמר השוער הסעודי, מוחמד אל דאייה. "אני מרוצה מהיכולת שהפגנו. היו לנו כמה הזדמנויות אבל לא ניצלנו אותן. היו הרבה צעירים בהרכב אבל העתיד נראה ורוד".

מאמן סעודיה, נאסר אל ג'והאר, חשב ששוויון היה משקף יותר את מהלך העניינים. "אני חושב שלקמרונים היה מזל. אני מבטיח שנעשה כמיטב יכולתנו במשחק האחרון כדי להיפרד מהמונדיאל בתצוגה נאה".

סתימה בצנרת

בינתיים, ייתכן שמתבשלת לה פרשה לא נעימה בשולי המשחק הזה. כובש שער הניצחון סמואל אטו לא הצליח לתת דוגמת שתן לאחר המשחק. פיפ"א נוהגת לבדוק שחקן מכל קבוצה באופן אקראי, והפעם נבחר אטו. אי הצלחתו של אטו למלא את הכוס עיכבה את חזרתם של הקמרונים למלון, וגרמה לכמה עיתונאים שהריחו סיפור לעמוד מחוץ לחדר השירותים ולהשמיע רעשים מעודדים.

נכון לסיום המשחק שלאחר מכן (בין צרפת לאורוגוואי), עדיין לא הצליח אטו לנפק דוגמת שתן. ייתכן כמובן שכל העניין מקורות בעצבנות לגיטימית לחלוטין, אבל בינתיים זה נראה מדאיג לאריות הבלתי ניתנים להכנעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully