וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שמינית גמר. בינתיים

6.6.2002 / 11:30

דנמרק וסנגל נפרדו בתיקו 1:1 והחמיצו הזדמנות להעפיל לשלב הבא. תומאסון כבש לדנים בדקה ה-15, סאליף דיאו השווה בדקה ה-52

נבחרות סנגל ודנמרק סיימו את המשחק ביניהן בתיקו 1:1, תוצאה שבעקבותיה ימתינו שתי הנבחרות למשחק השלישי בו ינסו להעפיל לשמינית הגמר.

הדנים שלטו ברוב שלבי המחצית הראשונה והשער שכבש יון דאל תומאסון בדקה ה-15 בהחלט עשה עימם צדק, אולם רוב ההתקפות של נבחרתו של מורטן אולסן לא סיכנו בצורה ממשית את שערו של טוני סילבה.

סנגל היתה טובה יותר, הפגינה משחק תכליתי יותר שנתקל בקשיים מול הנוקשות והפיזיות הדנית. החילופים ההתקפיים, שביצע ברונו מטסו בתחילת המחצית השנייה, היטו את השליטה במגרש לטובת הסנגלים הגיעו למספר מצבי הבקעה קורצים. דנמרק נשארת בסופו של דבר ראש הבית עם 4 נקודות וסנגל ממוקמת שנייה.

דנמרק פתחה בחוד עם יון דאל תומאסון, גיבור המשחק הראשון שכבש צמד לרשת אורוגוואי. סנגל, גיבורת הסיבוב הראשוןן של המונדיאל עם הניצחון על צרפת, פתחה עם אל חאדג'י דיוף בחוד ועם שני הכוכבים הגדולים שלה בקישור, חלילו פאדיגה ופאפה בובה דיופ.

מחצית ראשונה: שוב תומאסון

פתיחת המשחק מצאה את שתי ההגנות מעט רדומות, כאשר חוסר תשומת לב של אל חאדג'י דיוף מצד אחד ויון דאל תומאסון מצד שני מנעו שערים מהירים. כבר בדקה הרביעית שגה תומס גראבסן הדני שאיבד כדור 20 מטרים משערו, אולם נסיון הכנסת הכדור הסנגלי לרחבה מצא את דיוף בנבדל עמוק. דקתיים אחר כך נשלח כדור מצויין לתומאסון שאיחר מעט ביציאה ואיפשר לשוער סנגל, טוני סילבה, לצאת היטב ולקלוט את הכדור.

שתי הקבוצות שיחקו בצורה מעט נוקשה, בעיקר מול השחקנים הטכניים של היריבה. אבה סאנד קיבל צהוב ראשון כבר בדקה השביעית, וחלילו פאדיגה הסנגלי, שפגע ללא כדור בתומס הלבג מייד אחר כך, נענש בצהוב בלבד.

בדקה ה-15 נדחף יון דאל תומאסון הדני ברחבת סנגל על ידי סאליף דיאו. השופט הורה על הנקודה הלבנה. תומאסון בעצמו בעט את הפנדל, שטוח ושמאלה, 0:1 לדנמרק, שער שלישי בטורניר לתומאסון.

בדקה ה- 17 היה קרוב פאפא בובה דיופ לשער שוויון כאשר ניצל עירבוביה בהגנה הדנית וניסה מחמישה מטרים לשלוח את הכדור לרשתו של סורנסן, אולם למזלו של השוער שכבר נכנע הציל יאן היינצה מקו השער. מהעבר השני קיבל דניס רומדאל כדור מגראבסן ושיחרר בעיטה שטוחה שנעצרה ללא כל בעיות בידי סילבה. כעבור דקות ספורות הצליח תומאסון להשתחרר בתוך הרחבה פעם נוספת ושלח את הכדור לרשת, אך השופט סימן לעבירה של הדני (עבירה שלא היתה) ופסל את השער.

למרות השליטה הדנית במרכז השדה, התקפותיה של סנגל היו מסוכנות יותר, ופעמיים נוספות עד ההפסקה היתה נבחרתו של ברונו מטסו קרובה לשוויון: בדקה ה-27 ניסה פאדיגה להפתיע את סורנסן אך נבלם היטב בידי הנריקסן, וחמש דקות אחר כך מצא פאדיגה את מאליק דיופ שנגח מקורב החוצה.

בדקה ה- 39 בעט גראבסן כדור מ-20 מטרים לפינה הרחוקה של סילבה, אולם הכדור היה חלש מדי וסילבה היה במקום. שתי דקות למחצית שוב היה זה פאדיגה הפעלתן שקיבל כדור בצד שמאל של הרחבה הדנית, היתל במגן שמולו, אולם הבעיטה של שחקנה של אוקזר הצרפתית, היתה חלשה ולא מדוייקת.

מחצית שנייה: דיאו כובש ומורחק

סנגל מבצעת שני חילופים בפתיחת המחצית השנייה. הנרי קמארה מחליף את מוסא נ'דאייה, סולימאן קמארה מחליף את פאפה סאר וסנגל מגיעה מיד לשתי הזדמניות טובות לכיבוש. בדקה ה-50 חילוף ראשון בדנמרק מרטין יורגנסן מחליף במרכז השדה את יספר גרונקיאר.

בדקה ה-52 מגיע השוויון. סנגל יוצאת להתקפה מתפרצת, בסיומה נשלח כדור מצויין לסאליף דיאו שמול השוער הדני שולח כדור שטוח לפינה הימנית, 1:1.

בדקה ה- 59 הייתה סנגל קרובה למהפך כאשר פאדיגה קיבל כדור מדיוף, בעט כדור חזק אך לא מדוייק היישר לידיו של סורנסון.
המאמן הדני שראה את השינוי המסתמן על המגרש ואת השליטה הסנגלית ביצע אף הוא שני חילופים מהירים כאשר נכנסו מרטין יורגנסן וכריסטיאן פולסן במקומם של יספר גרונקיאר ותומס גראבסן.

בדקה ה- 70 שוב החמיצה סנגל הזדמנות מצויינת כאשר דיוף הכניס כדור מצד מאל בין שני מגינים והשאיר את סולימאן קמארה לבדו מול יורגנסן. השוער הדני סגר היטב את הפינה הקרובה, וקמארה בעט משבע מטרים לרשת החיצונית.

בדקה ה- 72 עוד החמצה של הסנגלים, כאשר לאמין דיאטה התרומם מעל שומרו לכדור קרן מצד שמאל ונגח כדור חזק, החוצה.
בדקה ה-80 נותרת סנגל בעשרה שחקנים. סאליף דיאו, כובש שער השיוויון מתקל בחריפות שחקן דני, מול עיניו של השופט ומורחק.

בדקות שנותרו ניסו הדנים להכריע את המשחק, אבל לא הגיעו למצבים ממשיים ליד שער סנגל. שתי הקבוצות לוקחות נקודה אחת וינסו להעפיל לשלב שמינית הגמר במשחק האחרון שלהן בבית המוקדם.

ההרכבים:

דנמרק: תומאס סורנסן; יאן היינצה, מרטין לאורסן, תומאס הלבג, רנה הנריקסן, תומאס גראבסן (כריסטיאן פולסן, 62), סטיג טופטינג, יספר גרונקיאר (מרטין יורגנסן, 50), דניס רומדאל (פטר לובנקרנדס, 89), אבה סאנד, יון דאל תומאסון.

סנגל: טוני סילבה; פרדיננד קולי, עומאר דאף, פאפה מאליק דיופ, לאמין דיאטה, מוסא נ'דאייה (הנרי קמארה, 46), פאפה בובה דיופ, סאליף דיאו, חלילו פאדיגה, פאפה סאר (סולימאן קמארה, 46 - חביב בייה, 82) אל חאדג'י דיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully