וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירלנד גרמנית, ארה"ב ברזילאית

5.6.2002 / 19:47

תוספת הזמן, ששמורה בדרך כלל לגרמנים, לא שיחקה לטובתם הפעם כשרובי קין השווה ל-1:1. ארה"ב הדהימה את פורטוגל עם 2:3. רוסיה ניצחה 0:2 את טוניס

גרמניה יכולה הייתה להיות היום הנבחרת הראשונה שמעפילה לשמינית הגמר, אבל שער של רובי קין בתוספת הזמן השווה ל-1:1 והשאיר את האירים עם סיכויים מצויינים להעפיל, ואת גרמניה עם ברוך לא קטן שקוראים לו קמרון.

ארה"ב הדהימה את פורטוגל (והעולם כולו) עם ניצחון 2:3 ענק. רוסיה ניצחה כצפוי את טוניס 0:2.

רוסיה דילגה על טוניס

לא משחק גדול של הרוסים, אבל גם זה הספיק מול אחת הנבחרות החלשות בטורניר.

איגור טיטוב כבש את הראשון בדקה ה-59 ו-ואלרי קרפין ניצל פנדל בדקה ה-64 בכדי לקבוע 0:2 לרוסיה, שפותחת את המונדיאל ברגל ימין.

אמריקה אמרה כן לכדורגל

ההפתעה הגדולה עד כה הגיעה ממקום בלתי צפוי. ארה"ב הדהימה את נבחרת פורטוגל בניצחון 2:3 ענק. פורטוגל נחשבה לפני הטורניר לאחת המועמדות להגיע לשלבים הגבוהים, אבל אחרי שפגשה את ארה"ב, היא צריכה לעשות סוויץ' מהיר לפני שהרכבת לשמינית הגמר תברח.

ג'ו אובראין כבש את השער הראשון בדקה ה-4, ז'ורז'ה קוסטה כבש שער עצמי בדקה ה-30 ולאחר 6 דקות בריאן מקברייד שם את השלישי וקבע 0:3 מדהים לארה"ב. פורטוגל ניסתה להתאושש מההלם וצימקה בדקה ה-39 משער של בטו. במחצית השניה ניסו הפורטוגלים לחזור למשחק אבל הצליחו להשיג רק שער עצמי של ג'ף אגוס בדקה ה-71 שקבע 2:3 לארה"ב.

רובי, ילד שלי מוצלח

במשך שנים אמרו כי כדורגל משחקים 90 דקות ואז גרמניה מנצחת, אז אמרו. הנבחרת של רודי פלר הייתה קרובה היום להיות הנבחרת הראשונה בשמינית הגמר, אבל לא קרובה מספיק.

מירוסלאב קלוסה כבש את השער הראשון לגרמנים בדקה ה-18, האירים לחצו במחצית השניה עד שרובי קין עשה את השיוויון המיוחל בדקה ה-92 שמשאיר את אירלנד בתמונת שמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully