וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאורן: הדרך שבה התכוננו אינה מתאימה להופעה במונדיאל

5.6.2002 / 19:10

קשר נבחרת קמרון יוצא נגד הכנותיה של נבחרתו - אבל נמנע בינתיים מלתקוף את האשמים ומתנחם באווירה המצוינת סביב הנבחרת

לורן, קשרה של נבחרת קמרון , יצא בביקורת חריפה על הכנות נבחרתו למונדיאל, ואמר ששערוריית הנסיעות, שעיכבה את הגעת הנבחרת ליפן בחמישה ימים, אינה הדרך להתכונן לטורניר החשוב ביותר בעולם הכדורגל.

"הצורה שבה הגענו לכאן הייתה נוראית", אמר לאורן לכתבים ערב משחקה השני של קמרון במסגרת בית ה', מול ערב הסעודית. "הדרך שבה התכוננו אינה מספיקה להופעה בטורניר ברמה של הגביע העולמי". לאורן בן ה-25, המשחק בארסנל האנגלית, אמר שאינו רוצה להתחיל לחפש אשמים בסיפור הנסיעות המביך, במהלכו התעכבו הקמרונים פעמיים, בפריס ובתאילנד. עם זאת, לאורן שיגר רמזים עבים לעבר ראשי הנבחרת. "המצב סביב הנבחרת איום ונורא. אתה חייב להתכונן לגביע העולמי בדרך מסוימת אם אתה רוצה להשיג משהו. זה פשוט לא מספיק טוב. אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו. אני חושב רק על ניצחון. כשנגיע לסוף הטורניר, נגיד משהו, אבל לא עכשיו".

לאורן אמר, עם זאת, שהקשיים בהם נתקלו האריות הבלתי ניתנים להכנעה סייעו לגבש את הנבחרת ולאחד את השורות. "בגלל זה אני אומר שיש לנו רוח נהדרת, כי עכשיו שאנחנו מתאמנים כולם מאושרים. כולם רוצים רק לשחק". לאורן התייחס גם לסעודים והתרה שהנבחרת שספגה שמינייה מרגלי גרמניה עלולה להיות מסוכנת. "יהיה קשה לשחק נגדם כי הם הפסידו בשבת. אם הם מפסידים הם בחוץ. הם צריכים את הנקודות. ייתכן שיהיה מסוכן לשחק נגדם עכשיו, כי הם בוערים אחרי התבוסה 0:8. הם ירצו להראות לכולם שהם עדיין יכולים לנצח".

לאורן סיפר ששחקני קמרון צפו בקלטת וידאו של המחצית הראשונה ממשחק התבוסה של סעודיה כחלק מהכנותיהם. "צפינו בהם ואנחנו יודעים איך הם משחקים. המשחק מול אירלנד היה מאכזב. מחר נשתדל לשחק כמו שאנחנו יודעים ולהבקיע שערים. חשוב לנו מאד לנצח מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully