וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא גיישות

4.6.2002 / 19:24

יפן (2:2 גדול עם בלגיה) ודרום קוריאה (0:2 ענק על פולין) הראו שהן לא הולכות להנעים את זמנו של אף אחד. סין, חצי מארחת, הפסידה 2:0 לקוסטה ריקה

שלוש הנבחרות האסיאתיות, בינהן שתי המארחות, פתחו היום את משחקיהן במונדיאל 2002. סין, לה זה מונדיאל ראשון, הזילה הרבה דמעות בהפסד 2:0 לקוסטה ריקה. יפן המארחת סיימה בתיקו 2:2 גדול מול בלגיה ודרום קוריאה רשמה פתיחה חלומית בניצחון 0:2 על פולין.

מיליארד סינים לא הרשימו את קוסטה ריקה

נבחרת סין עשתה היום היסטוריה, כששיחקה בפעם הראשונה במונדיאל. 10,000 אוהדים ועוד מיליארד סינים בבית ראו את נבחרתם מפסידה 2:0 לקוסטה ריקה, ובהתחשב בעובדה שנשאר להם עוד שני משחקים עם ברזיל וטורקיה, חלום שמינית הגמר כנראה ונגמר.

אחרי מחצית מאופסת העלה רונאלד גומז את קוסטה ריקה ליתרון בדקה ה-61, מאוריציו רייט כבש את השני אחרי ארבע דקות וסגר עניין.

יפן ובלגיה נפרדו בתיקו

נבחרת יפן המארחת השיגה היום את הנקודה הראשונה שלה אי פעם בטורניר גביע העולם כשסיימה בתיקו 2:2 מול בלגיה. אלפי אוהדים מקומיים הגיעו לאיצטדיון סאיטמה ודחפו את נבחרתם לפתיחה טובה של המונדיאל.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל השניה הייתה אחת הטובות שראינו עד כה. וילמוטס העלה את הבלגים ליתרון בדקה ה-57, אבל לאחר שתי דקות הר הגעם בכחול התפרץ כשסוזוקי השווה ל-1:1. בדקה ה-68 זו כבר הייתה אורגזמה יפנית בשיאה כשאינאמוטו השלים את המהפך. פטר ואן דר היידן איזן את התוצאה בדקה ה-75 והנבחרות נפרדו בתיקו.

יריית הפתיחה של דרום קוריאה

המארחת השניה, דרום קוריאה, פתחה את המונדיאל בצורה הטובה ביותר מבחינתה. איצטדיון הבוסאן ספורט קומפלקסט נצבע ב-68 אלף אוהדים אדומים שרצו לא פחות מניצחון ראשון בתולדות הנבחרת המקומית במונדיאל מול נבחרתה החזקה של פולין.

בדקה ה-26 הקפיץ סון הונג את האוהדים עם השער הראשון. יו סנג צ'ול עשה את ה-0:2 בדקה ה-53 והקהל הקוריאני לא ידע את נפשו משמחה. עד הסיום הגיעו הקוריאנים לעוד מצבים טובים שלא נוצלו והנבחרת של חוס הידיניק נראית מוכנה וחזקה בכדי להעפיל לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully