וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו כבר כאן, איטליה גם

3.6.2002 / 20:42

ברזיל פתחה בניצחון קשה מול טורקיה, עם שער שוויון מצויין של החלוץ המתקמבק. איטליה נראתה טוב בניצחון על אקוודור ובאותו בית גברה מכסיקו על קרואטיה. זה היה היום שהיה במונדיאל

שתי נבחרות גדולות פתחו את מסע המשחקים שלהן היום, שהיה היום הרביעי של המונדיאל. הבשורה הגדולה ביותר אצל ברזיל, שדי התקשתה עד שניצחה את טורקיה במסגרת בית ג', היא כושרו של רונאלדו, שהבקיע ומתחיל להזכיר את רונאלדו של פעם. איטליה ענתה על הציפיות בניצחון על אקוודור במסגרת בית ז', ובאותו בית עשתה מכסיקו צעד חשוב כשניצחה את קרואטיה.

ברוך שובך, רונאלדו

עבור ברזיל, ניצחון במשחק הפתיחה שלה במונדיאל הוא עניין שבשיגרה, אבל מול הטורקים המאורגנים והטכניים זה לא היה קל בכלל.

מחצית ראשונה סוליסטית ועקרה של סגנית אלופת העולם הסתיימה ב-0:1 מפתיע לטורקים מרגלי חסן סאס על סף השריקה, והלחץ בברזיל עלה. המחצית השניה נפתחה בתנופה צהובה, כשחמש דקות מפתיחתה הגיע רגע לו ציפו רבים ברחבי העולם: רונאלדו קיבל כדור מצויין שמסר ריבאלדו משמאל, בעט מהאוויר וקבע 1:1, בשערו הראשון במשחק רשמי של הנבחרת מזה שלוש שנים.

הלחץ הברזילאי נמשך, גם טורקיה תקפה אבל פחות, ובדקה ה-86 נשרק פנדל מפוקפק לזכות ברזיל. אוזאלאן אלפאי משך בחולצתו של לואיזאו על סף הרחבה, הורחק באדום והשופט שרק לפנדל, אותו ניצל ריבאלדו להבקעת שער הניצחון.

איטליה, כמו איטליה

הביטחון העצמי של האיטלקים, כפי שבא לידי ביטוי בהתבטאויות השחקנים ובתקשורת המקומית, ניכר היטב במשחקה הראשון של ה"סקוואדרה אזורה" נגד אקוודור. כדרכם, הציגו שחקניו של ג'ובאני טראפטוני הגנה יציבה וקישור תכליתי, שסידר לכריסטיאן ויירי את שער היתרון כבר בדקה ה-7 מבישול של פרנצ'סקו טוטי.

ויירי הוסיף את השני, במבצע אישי מרשים, בדקה ה-27, ובעצם סגר את המשחק מול אקוודור, שנראתה מבולבלת למדי ובעיקר התגוננה במחצית השניה.

מכסיקו עשתה את שלה מול קרואטיה

קרואטיה, שהיתה מהפתעות מונדיאל 98', הגיעו ללא ציפיות רבות מהמונדיאל הנוכחי, כשהם נסמכים על אלן בוקסיץ' ודאבור סוקר הוותיקים, אבל ללא בשורה חדשה.

מכסיקו, נבחרת עם פוטנציאל, היתה עדיפה במחצית הראשונה, אבל רק בשניה הצליחה להשיג שער יתרון מרגלי הכוכב הבולט שלה, קוואטאמוק בלאנקו, שהוכשל על ידי בוריס זיבקוביץ' וסחט פנדל בדקה ה-60. זיבקוביץ' הורחק ובלאנקו שלח פנימה את הפנדל, שהפך לשער ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully