וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ראשונה, ספרד לראשונה

2.6.2002 / 19:01

ארגנטינה פתחה את היום בניצחון על ניגריה ונהנתה מתיקו בין אנגליה לשבדיה. ספרד פתחה את המונדיאל בניצחון אחרי 52 שנים, תיקו דרמטי בין פראגוואי לדרא"פ

ארגנטינה וספרד הן שתי המנצחות הגדולות של היום השלישי במונדיאל 2002. הארגנטינאים רשמו ניצחון חשוב בבית המוות על ניגריה ונהנו מתיקו בין אנגליה לשבדיה. ספרד ניצחה את סלובניה ונהנתה גם היא מתיקו דרמטי בין פראגוואי לדרום אפריקה.

באטיגול הגיע למונדיאל

משחקי בית המוות התחילו אתמול בבוקר בניצחון 0:1 של ארגנטינה על ניגריה. הניצחון הושג אמנם בתוצאה מינימלית, אבל ביכולת טובה מאוד של אחת המועמדות לזכיה בגביע.

הניגרים פתחו את המונדיאל הקודם בניצחון גדול על ספרד (2:3) והודחו לאחר מכן ברבע הגמר ע"י דנמרק. אולי דווקא אחרי פתיחה רעה, הנשרים יתעוררו מול שבדיה ואנגליה.

תיקו שכולו ניצחון לארגנטינה

אנגליה, שהגיעה למונדיאל עם הרבה ציפיות אחרי ההצלחה בשלב הבתים, לא הרשימה במיוחד בתיקו 1:1 מול שבדיה. סול קמפבל העלה את האנגלים ליתרון בדקה ה-24 מבישול של דייויד בקהאם, שחזר מפציעה קשה.

השבדים פתחו מצויין את המחצית השניה והשו בדקה ה-59 מרגליו של אלכסנדרסון. השבדים המשיכו ללחוץ, אבל המשחק נגמר בתיקו, שכולו ניצחון לארגנטינה.

דרום אפריקה לא מוותרת

דווקא שתי הנבחרות האפריקאיות הבכירות, קמרון וניגריה, לא הרשמיו במשחקן הראשון והשתיים האחרות, דרום אפריקה וסנגל, הפתיעו.

פראגוואי פתחה מצויין ורוקה סנטה קרוז העלה אותה ליתרון בדקה ה-39. ההמשך הגיע במחצית השניה כשפנסיסקו ארסה סם את השני בדקה ה-55 והניצחון כבר היה בכיס. אבל את דרום אפריקה זה לא ממש הרשים, כשסטרוביי כב שער עצמי וצימק ל-2:1. בדקה ה-90 קווינטון פורצ'ן ניצל פנדל בכדי להשוות ל-2:2.

אולי הפעם, ספרד

לראשונה מזה 52 שנה ספרד ניצחה במשחק הפתיחה של המונדיאל, לא שזה עזר לה בשבדיה 1950, אבל אולי זה יעזור ב-2002. המשחק הראשון הגריל לספרדים את הנבחרת החמה של סלובניה, שכוללת שני חלוצים לשעבר של הפועל ת"א בחוד.

ראול כבש את הראשון בדקה ה-44 וחואן ולרון הכפיל את התוצאה בדקה ה-75, אבל אז הגיע סבסטיאן סימרוטיץ', זה שהחמיץ ממצבים קורצים בפ"ת ובקרית-אליעזר, וצימק את התוצאה בדקה ה-82. המשחק נפתח מחדש עד לפנדל מדוייק של פרננדו היירו בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully