וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים: זה סיום יפה לעונה חלומית

15.5.2002 / 11:32

משה תאומים, הבעלים של הפועל ת"א מתנחם בגביע הטוטו. הלל: גביע הטוטו הוא התואר היחיד שלא היה לי. אלישע לוי: המעמד לא היה גדול עלינו

לא לגביע הטוטו פיללו בהפועל ת"א, אבל בקבוצה יודעים שגם זה משהו. משה תאומים, דווקא נשמע מרוצה מההישג, ואמר ל'מעריב': " זה סיום יפה לעונה חלומית. אנחנו מאושרים. בשנה הבאה ננסה לשפר את ההישגים".

שמעון גרשון: "גביע הטוטו הוא דבר חשוב בהחלט. היה שמח מאד על הדשא ואנחנו מאושרים. עם המזל שלנו בתקופה האחרונה כמעט והפסדנו גם את זה כשהם כמעט הישוו. היה חשוב לנו מאד לנצח".

הלל: "גביע הטוטו הוא התואר היחיד שלא היה לי. הניצחון לא עמד בספק השנה. אנשים לא מבינים מה עברנו השנה. כל משחק באירופה הוא כמו אליפות."

בן לוז: "פעם שניה שאני לוקח את הגביע וזו הרגשה טובה. גם ריאל מדריד או לברקוזן, אחת מהן תישאר בלי תואר השנה. המאמץ באירופה פגע בנו בליגה, אבל אם לסכם היתה לנו עונה מצויינת".

יגאל אנטבי: "יש בנו אכזבה שלא לקחנו גביע או אליפות, אבל היה חשוב לגמור את העונה יפה".

אלישע לוי: חבל שאיכזבנו את האוהדים הרבים שהגיעו לכאן

מן העבר השני, באשדוד היו מאוכזבים ממהפסד ובקבוצה נשמעה ביקורת על המאמן אלישע לוי. אלישע לוי: "אני מסכים שבמחצית הראשונה שיחקנו רע מאד, משחק נרפה. בחצי השני תיקנו ונראינו קבוצה עם הרבה נשמה. המעמד לא היה גדול עלינו, אבל הפועל ת"א באו נחושים ומוכנים וניצחו בצדק, כשהם מכריעים את המשחק כבר במחצית הראשונה".

אנדז'י קוביקה: "במחצית הראשונה שיחקנו יותר מדי הגנתי. היינו צריכים לשחק יותר התקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully