וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נקודות יופחתו לטייבה בתחילת העונה הבאה

15.5.2002 / 10:54

הפועל טייבה נענשה ע"י בית הדין בהפסד טכני בעקבות אירועי המשחק מול נצרת, בהפחתת 2 נק' בעונה הבאה וגם קיבלה קנס של 10 אלפים שקל

הפועל טייבה נענשה ע"י בית הדין המשמעתי בהפסד טכני של 2:0 לנצרת עלית, ובהפחתת שתי נקודות בעונה הבאה. כמו כן, טייבה נקנסה ב-10 אלפים שקלים. העונש אותו קיבלה הקבוצה הוא בגין התפרצות אנשי טייבה למגרש במשחק מול נצרת עלית, והפסקתו במצב של 1:2 לנצרת.

המשחק הופסק לאחר שהשופט אייל צור שלף כרטיס אדום לעלי מחאג'נה, צעד שלא היה מקובל על שחקני טייבה, שירדו מהמגרש. הדיין חיים אלחדיף קבע כי האחריות להפסקת המשחק היא של טייבה, וכי ההחלטה של אייל צור להפסיק את המשחק היתה מוצדקת. מחאג'נה, שספג את האדום, הורחק מ-4 משחקים בפועל ו-4 על תנאי. האפסנאי חאג' יחיא הורחק מ-8 משחקים על איום והעלבה. המנג'ר רפעת עודה זוכה מחמת הספק.

יו"ר הקבוצה, מחמוד ג'בארה, אמר בתגובה ל'מעריב': "נגרם לנו עוול. השופט שיקר גם במשחק וגם בוועדת המשמעת. על פי דו"ח המשטרה לא היו אירועים אלימים. כל הזמן מנסים להוריד אותנו ליגה. היו"רים של היריבות שלנו חברי הנהלה בהתאחדות ומקורבים לגברי לוי. צריך להכניס את האנשים בהתאחדות לבית אבות. הם אוכלים שם צהריים והולכים הביתה, ובגלל זה הכדורגל שלנו והנבחרת נראים ככה. אני בטוח שבסוף רק קרית גת תרד והפועל חיפה תישאר, כי גיא לוי הוא הבן של גברי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully